اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان خبر داد.

انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان، اظهار کرد: این عملیات طی چهار مرحله انجام شد که بر این اساس 12 نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اثر انهدام باند بزرگ تهیه و مواد مخدر در همدان، 255 کیلوگرم انواع مواد مخدر از هشت خودرو کشف و توقیف شده است، گفت: افراد دستگیر شده از استان‌های جنوب و غرب کشور بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان از رشد 450 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان در 45 روز نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه گذشته خبر داد و افزود: این بحث در دو ماهه نخست سال جاری نیز به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، 265 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 14 اولویت برای فعالیت نیروی انتظامی مشخص شده است، گفت: برخورد با آسیب‌های اجتماعی اولویت نخست و جدی ما است که در این زمینه برخورد با مواد مخدر و به حداقل رساندن این معضل بسیار مهم و شایان توجه است.

معصوم‌بیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخورد قاطع با اراذل، اوباش و مزاحمان نوامیس در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه، تصریح کرد: در آخرین رتبه‌بندی فوریت‌های پلیسی در کشور استان همدان رتبه دوم کشوری را در زمینه پاسخگویی به سئوالات مردمی کسب کرده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مبارزه با کالای قاچاق در سال جاری در همدان، ابراز داشت: بخش قابل استفاده از مواد مخدر کشف و توقیف شده در بخش دارویی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و مابقی نیز امحا شده و از بین می‌رود.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری در استان همدان کشف شده، تصریح کرد: بر اساس دو عملیات مشترک با دیگر استان‌ها و رصد نیروی انتظامی همدان 400 کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و توقیف شده است.

وی با بیان اینکه اصل و محور کار نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است، خاطرنشان کرد: تنها در دو مورد منع قانونی و یا به تعویق افتادن روند پیگیری پرونده در صورت اطلاع‌رسانی است که امر آماردهی و اطلاع‌رسانی موکول به خاتمه پرونده و به نتیجه رسیدن آن می‌شود.

معصوم‌بیگی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بحث ارتقای امنیت اجتماعی موضوعی دائمی است، عنوان کرد: از 15 روز آینده در همدان طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مزاحمان نوامیس در راستای امنیت اخلاقی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول