اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 807 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: در اردیبهشت سال جاری بیش از 807 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کشف 807 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار داشت: در یک ماه گذشته مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از هروئین، تریاک، حشیش، شیشه و پیش‌سازه کشف و ضبط شد به طوری که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشف افزایش قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت سال گذشته حدود 352 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس کشف و ضبط شد اما میزان کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 130 درصد افزایش یافته است که همکاری مردم در موفق‌شدن ماموران بیش از پیش موثر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه تعداد افراد دستگیر شده در اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 21 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 585 نفر در راستای مبارزه با تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر دستگیر شده‌اند که از این تعداد 535 نفر توزیع‌کننده، 49 نفر قاچاقچی و یک نفر دیگر نیز تبعه خارجی می‌باشد.

وی به انهدام 10 باند فعال در حوزه تولید و توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته 33 قبضه سلاح کشف شده و 35 دستگاه خودرو توقیف و مصادره شده است، همچنین از افراد دستگیر شده 242 هزار عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

اکبری به جمع‌آوری 200 معتاد از مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: در یک ماه گذشته با اهتمام ماموران توانمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 518 فقره عملیات موفق انجام شد که تعداد عملیات موفق در ماه اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است که امیدواریم توفیق‌های پلیس در سال جاری همچنان افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خانواده‌ها برای آگاه‌کردن فرزندان خود اهتمام کنند، اظهار داشت: چنانچه نوجوانان و جوانان به بهترین شکل تربیت شده و توسط خانواده رفت و آمد‌ها و همچنین تعامل آنها با جامعه کنترل شود میزان گرفتار شدن افراد در دام اعتیاد به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول