اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دادستان اردبیل:

برخورد با قاچاقچیان موادمخدر با تمام توان ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست دادستان اردبیل گفت: مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان اردبیل با تمام توان و ظرفیت ادامه می‌یابد.

برخورد با قاچاقچیان موادمخدر با تمام توان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: مواد مخدر از معضلات و بحران‌های عصر حاضر است که تبعات اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی فراوانی را نیز به دنبال دارد.

خدادادی خاطرنشان کرد: اکثر زندانیان استان را قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان تشکیل می‌دهند که به نظر می‌رسد بروز ناهنجاری‌هایی همچون طلاق، نزاع، سرقت، درگیری، گسترش بیماری‌های مسری و فقر و نداری ناشی از مواد مخدر و استعمال آن است.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل این عوارض منفی در جامعه قانونگذار برای مقابله و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان عمده و خرده آن مجازاتی را در نظر گرفته است که با اجرای آن می‌توان جلوی هرگونه تهدید اجتماعی را گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در راستای قانون و عمل به وظیفه خود با سوداگران و قاچاقچیان حرفه‌ای مبارزه بی‌امانی را آغاز کرده است، ادامه داد: دادگاه انقلاب سه قاچاقچی عمده مواد مخدر را به اعدام محکوم کرده به طوری که یکی از این قاچاقچیان 160 کیلوگرم تریاک را به داخل استان انتقال داده بود.

به گزارش فارس، سرپرست دادستان اردبیل برخورد جدی و بدون گذشت را از سیاست‌های قوه قضاییه در این زمینه اعلام کرد و بیان داشت:‌ هر چند ما راضی نیستیم که صدمه و لطمه‌ای به زندگی فردی وارد شود اما در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه و ارتقای امنیت نظام خانواده به یقین به تکلیف خود عمل کرده و در کنار سایر دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری با تمام ظرفیت و توان با تهیه و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر برخورد قاطع می‌کنیم.

خدادادی در ادامه سخنان خود گفت: مواد مخدر بزرگ‌ترین آفت و پدیده نابهنجاری در جامعه است که برای ریشه‌کن کردن آن باید همه به هوش باشیم و خانواده‌ها نیز در مراقبت از فرزندان خود قصور و کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول