اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

برترین‌های سومین کنگره سراسری شعر پیشواز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های سومین کنگره سراسری شعر پیشواز با محوریت انتظار و امام زمان(عج) امروز در اصفهان معرفی شدند.

برترین‌های سومین کنگره سراسری شعر پیشواز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دانشگاه شیخ بهایی شهر بهارستان اصفهان اسامی برترین‌های سومین کنگره شعر پیشواز در سه بخش اصلی انتظار و مهدویت، ویژه پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اعلام شد.

از این هشت اثر برتر در بخش انتظار و مهدویت، محمدحسین ملکیان و مهدی نظارتی‌زاده از اصفهان، علیرضا رجبعلی‌زاده از کاشان و علی سلیمانی از شهر اندیشه، در بخش پیامبر اعظم(ص) سودابه مهیجی و عالیه مهرابی از یزد و ابراهیم قبله آرباطان از سهند تبریز و در بخش امام جعفر صادق(ع) هم سارا جلوداریان از کاشان مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

نفرات برگزیده از بین 320 اثر رسیده به دبیرخانه، از استان‌های اصفهان، یزد، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری، سمنان و شهرهای جدید سهند تبریز، صدرای شیراز، اندیشه تهران به دبیرخانه بوده است.

این کنگره را که دبیرخانه شورای اسلامی شهر بهارستان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرد، خلق آثاری نو و بدیع برای ادای دین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و حضرت صاحب‌الزمان(عج) در قالب فعالیت‌های فرهنگی به ویژه شعر، سامان بخشی به فعالیت‌های پراکنده شعری در دفاع از پیامبر اکرم(ص)، زمینه‌سازی برای آفرینش و نشر آثار ارزشمند و ایجاد آمادگی برای ارائه پاسخ‌های محکم و قاطع فرهنگی به اقدامات احتمالی دشمنان اسلام در آینده را از جمله اهدافی بود که دنبال می‌کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول