اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه 9 خرداد ماه سال جاری

سومین کنگره شعر پیشواز به ایستگاه آخر می‌رسد

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره شعر پیشواز گفت: جمعه 9 خرداد ماه سال جاری سومین کنگره شعر پیشواز به ایستگاه آخر می‌رسد.

سومین کنگره شعر پیشواز به ایستگاه آخر می‌رسد

علیرضا نقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آیین اختتامیه سومین کنگره پیشواز پنج خرداد ماه سال جاری ساعت ٩ صبح مصادف با سالگرد شهادت دهمین امام شیعیان امام علی النقی (ع) در محل دانشگاه شیخ بهایی شهر بهارستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در سه بخش اصلی انتظار و مهدویت، ویژه پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) است، بیان داشت: این آثار از استان‌های اصفهان، یزد، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری، سمنان و شهرهای جدید سهند تبریز، صدرای شیراز، اندیشه تهران به دبیرخانه رسیده است.

دبیر کنگره شعر پیشواز با بیان اینکه بیش از 320 اثر به دبیرخانه رسیده است، تصریح کرد:  طی سه مرحله داوری برگزیدگان انتخاب و در روز جمعه با حضور مسئولان شهری و استانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در اختتامیه از پایگاه مجازی کنگره و هم‌چنین فراخوان کنگره چهارم رونمایی می‌شود.

نقوی با اشاره به اینکه کنگره پیشواز به همت و تلاش شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر بهارستان اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: ساعد باقری از شاعران برجسته کشور میهمان ویژه برنامه است که با موضوع شعر آئینی سخنرانی دارد.

وی افزود: در این کنگره در راستای پیشبرد شهرداری الکترونیک ٩٥درصد آثار از طریق رایانامه به دبیرخانه ارسال شده است و در تلاشیم تا کنگره بعدی تمامی آثار از طریق سامانه طراحی شده دریافت شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول