اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری شاعران نیشابوری

جشنواره کشوری شعر "دوست" پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نخستین جشنواره کشوری شعر "دوست" خوزستان با برتری شاعران نیشابوری در اهواز به کار خود پایان داد.

جشنواره کشوری شعر "دوست" پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی نیشابور، رمضان‌علی بیات اظهارداشت: حدود هزار و 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که 200 شاعر از اصفهان، خراسان‌رضوی، گیلان، همدان، قم، تهران، فارس، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌شمالی و خوزستان در این جشنواره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آثار رسیده در موضوعات مختلف خدامحوری و در بخش‌های آزاد و کلاسیک بود، افزود: در بخش آزاد محسن اکبرزاده مقام نخست، معصومه‌السادات شاکری از نیشابور مقام دوم و افسانه سلطانی از آبادان و فاطمه معصومی از یاسوج مشترکاً مقام سوم و مسلم رحمتی از تهران و مریم عمارلو از نیشابور شایسته تقدیر قرار گرفتند.

بیات تصریح کرد: در بخش کلاسیک رضا نیکوکار از رشت مقام نخست، مصطفی توفیقی از مشهد مقام دوم و حسن محمدزاده از کاشان و محمدجواد شاه‌مرادی از تهران مشترکاً مقام سوم را کسب و زهرا شعبانی و مهدی‌علی بلندی از همدان شایسته تجلیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول