اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

تهدیدات دشمن موجب حضور مردم در عرصه‌های مختلف شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نتیجه فشارها و تهدیدات دشمنان‌، حضور آگاهانه مردم ایران در عرصه‌های مختلف است.

تهدیدات دشمن موجب حضور مردم در عرصه‌های مختلف شده است

محمد‌نظر عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در طول تاریخ کمتر سراغ داریم مستکبرین از ملتی به این شکل که از ملت ایران شکست خورده‌اند، در رسیدن به اهداف نادرست خود ناکام بمانند.

عظیمی بیان کرد: هر چه زمان می‌گذرد و تنوع اقدامات آنها را می‌بینم‌، ضربه‌ای که از انقلاب اسلامی خورده‌اند‌، بیشتر نمایان می‌شود.

وی افزود: استعمارگران کشور ایران را با داشتن موقعیت جغرافیایی و امکانات ممتاز، وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف نامشروع خود می‌دانستند.

عظیمی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دست آنها قطع و توطئه‌های آنها شروع شد.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب با افروختن آتش اختلافات قومی و مذهبی سعی کردند به ما ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان، ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را علیه ملت صاحب تمدن و فرهنگ ایران انجام می‌دهند و حتی در موضوعات درمانی و غیرنظامی تحریم اعمال می‌کنند.

وی گفت: مستکبران می‌دانند ملت ایران را متوقف نکرده‌اند و در واقع بیداری اسلامی ریشه در انقلاب ایران دارد.

عظیمی خاطرنشان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و روز به روز بر بصریت مردم ایران افزوده می‌شود و امروز ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: نتیجه فشارها و تهدیدات دشمنان‌، حضور آگاهانه مردم ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

عظیمی افزود: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، با وجود تنوع قومی و مذهبی در این استان، شاهد استقبال دشمن‌شکن مردم غیور استان کرمانشاه از رهبر فرزانه انقلاب بودیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهدای ما برای مال و نام نرفتند و در خاطرات رزمندگان می‌خوانیم که بسیاری از شهدا تلاش می‌کردند که با اخلاص برای خدا کار انجام دهند‌.

عظیمی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، عزت و اقتدار در این مملکت زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم با بصیرت از این مملکت محافظت کنیم.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول