اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌قاآنی ‌در همایش بزرگ حماسه سوم خرداد:

خرمشهر امروز به تابلوی مقاومت مسلمانان دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه قدس با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز خرمشهر به تابلوی مقاومت همه مسلمانان دنیا تبدیل شده و این ناشی از استحکام و مقاومت ملت ایران در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

خرمشهر امروز به تابلوی مقاومت مسلمانان دنیا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در همایش بزرگ حماسه سوم خرداد که در مسجد فقید سبزواری مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سوم و چهارم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر جلوه‌گاه اقتدار اسلامی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر و جنوب لبنان هر دو از یک جنس بودند، افزود: افتخارات زیادی در دوره دفاع مقدس نهفته بود ولی موضوع خرمشهر مسئله بسیار مهمی است چرا که تابلوی خرمشهر خلاصه‌ شده از فرهنگ دفاع مقدس است.

جانشین سپاه قدس سپاه با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: واقعیت آزادسازی خرمشهر همان است که امام خمینی(ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی است، گفت: برخی از هم‌سنگران ما توفیق داشتند و به شهادت رسیدند ولی امثال ما توفیق شهادت نداشتیم و به هر حال تقدیر این بود که بمانیم امروز راهی طولانی را در پیش داریم و می‌بایست بسیار در طی کردن این راه توجه و دقت داشته باشیم.

قآآنی ادامه داد: باید توجه داشت که همواره در این راه باید استقامت کنیم، در قرآن کریم در دو جا به پیامبر اسلام امر به استقامت شده پس باید بدانیم که رمز بسیاری از موفقیت‌های بزرگ استقامت است.

وی افزود: اگر امروز نظام به حول قوه الهی همه پیچیدگی‌ها را دور می‌زند به دلیل همین استقامت و عظمت ملت ایران است و اگر خواهان این هستیم که در این راه طولانی مستحکم پیش برویم باید مراقب بوده تا زاویه پیدا نکنیم و همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

جانشین سپاه قدس در ادامه با تاکید بر این مطلب که باید با استقامت از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کرد، اظهار داشت: اگر امروز خرمشهر به تابلوی مقاومت همه مسلمانان دنیا تبدیل شده ناشی از استحکام و مقاومت ملت ایران در راه حفظ ارزش‌ها آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما اوایل انقلاب مقام 53 علمی دنیا را داشتیم، در حالی که در طول این 33 سال با اینکه کاملاً در تحریم بودیم ولی در حال حاضر به مقام 17 علمی دنیا دست پیدا کردیم.

قاآنی در خاتمه با اشاره به نشست 1+5 در بغداد تاکید کرد: آرایش میز نشست 1+5 خیلی معنا دارد، یک طرف میز 5 قدرت دارای حق وتو نشسته‌اند و آن طرف میز هم یک جانباز بسیجی نشسته است که ریشه‌دار در فرهنگ اعتقادی و زیر چتر ولایت و امامت است که در مقابل این 5 قدرت دنیا می‌ایستد و از حقوق ملت دفاع می‌کند.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول