اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش گردان‌های الزهرا(س) شهرستان درمیان آغاز شد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه درمیان اظهار داشت: رزمایش گردان‌های الزهرا(س) شهرستان درمیان در روستای نوزاد آغاز شده است.

رزمایش گردان‌های الزهرا(س) شهرستان درمیان آغاز شد‌

حسین مقدادی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان در حاشیه این رزمایش گفت: هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های الزهرا(س) به دو روزه است ارتقاء توان دفاعی و آمادگی خواهران عضو این گردان‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی است.

فرمانده سپاه ناحیه درمیان با بیان اینکه به زودی در تمامی پایگاه‌های مقاومت شهرستان گردان الزهرا ایجاد می‌شود، ادامه داد: بر اساس ابلاغیه پایگاه محور هر پایگاه دارای یک گردان الزهرا (س) خواهد شد.

مقدادی ارتقای بینش فرهنگی، سیاسی و اعتقادی خواهران بسیجی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و تصریح کرد: جبهه ظلم و استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است.

فرمانده سپاه ناحیه درمیان رسالت بانوان بسیجی در میادین جنگ نرم را توجه به مبانی اعتقادی و نشر فرهنگ فاطمی در جامعه دانست و ابراز داشت: ماموریت و رسالت این بانوان بسیار سنگین است و بیشترین دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده بسیجیان خواهر است.

وی با اشاره به مطالبات رهبری از زنان در جنگ نرم گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند همه زنان ما و همه جوانان ما باید در این عرصه بسیار محکم و استوار و با بصیرت عمیق در صحنه حاضر باشند.

وی خطاب به بانوان بسیجی جامعه افزود: شما افسران جنگ نرم هستید، شما سکان‌دار تربیت فرزندان و همسران خود هستید، اگر تفکر بسیجی در شما بیدار باشد دشمنان از شما می‌ترسند.

مقدادی تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم ما را نشانه گرفته پس باید خود را با بصیرت و ولایت بیمه کنیم و بدانیم گردان‌های الزهرا(س) نقش کلیدی دارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول