اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی سپاه استان اردبیل:

اهداف امام راحل قالب جهانی یافته است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اهداف امام راحل در عصر معاصر قالب جهانی و منشور اعتقادی در بین ملت‌های آزادی‌خواه به خود گرفته است.

اهداف امام راحل قالب جهانی یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد در جلسه هماهنگی اعزام کاروان روح‌الله به حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه جهان که تشنه معارف اسلام و اهداف آرمانی انقلاب اسلامی بودند امروز با تبعیت از سیره و روش حکومتی امام راحل به دنبال رهبری هستند که از سلامت نفس و صلاحیت هدایت برخوردار باشد.

وی پیام امام و انقلاب را پیامی جانبخش و روح‌افزا در بین امت‌های اسلامی یاد کرد و بیان داشت: نسیمی که امروز به برکت اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر ناب مکتب اسلام در دنیا وزیدن گرفته، آرام آرام استکبار را به تزلزل واقعی و در مقابل آزادی‌خواهان را به دفاع و صیانت از حق و حقوق خود سوق داده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام کاروان‌های زائران برای زیارت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کار اعزام زائران مرقد روح‌الله از روز 13 خردادماه شروع می‌شود و شرکت‌کنندگان در این آیین بعد از اتمام مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر عصر چهاردهم خرداد ماه به موطن خود باز می‌گردند.

مستعد به بیمه شدن زائران و تأمین بسیاری از نیازمندی آنها اشاره کرد و ادامه داد: ثبت‌نام زائران حرم روح‌الله از اول خردادماه شروع شده ولی پیش‌بینی می‌کنیم بیش از هشت هزار زائر از استان اردبیل راهی حرم مطهر امام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: برای جابجایی زائران حرم امام (ره) در روزهای 13 تا 15 خردادماه پیش‌بینی 200 دستگاه اتوبوس کرده‌ایم که قرار است با هماهنگی شرکت‌های تعاونی این تعداد اتوبوس در روزهای یاد شده در اختیار نهادهای متولی اعزام کاروان مرقد مطهر امام قرار گیرد.

عبدالحسین علی‌اکبری با یادآوری این‌که به مدیران شرکت‌ها و صاحبان خودروها اعلام شده است که قبل از اعزام مسایل فنی و ایمنی را رعایت کرده و رانندگان مجرب و متعهد را به کار گیرند، تصریح کرد: ما براساس رتبه‌بندی شرکت‌های مسافربری امسال مناسب‌ترین خودروها را برای این امر شایسته و معنوی در نظر گرفتیم تا زائران حرم امام در نهایت آرامش و سهولت بتوانند سفر خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما از سال‌جاری اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌ها و همچنین اعطای نشان به آنها کرده‌ایم که با توجه به سیاست‌های اعلامی شرکت‌های حمل و نقل مسافر تلاش می‌کنند تا به تجهیز و توسعه ناوگان ملکی، استیجاری، دفاتر فروش بلیط، به کارگیری متصدیان مجرب و همچنین فروش اینترنتی بلیط اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول