اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه هرمزگان:

طی 34 روز ماشین جنگی عراق زمین‌گیر شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه هرمزگان گفت: طی 34 روز ماشین جنگی عراق زمین‌گیر شد.

طی 34 روز ماشین جنگی عراق زمین‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سردار حمید سرخیلی در آیین تجلیل از رزمندگان شهرستان جم اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادند و امروز نیز شاهد ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بسیجیان عزیز هستیم.

جانشین فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه هرمزگان با تبریک سالروز فتح خرمشهر و با بیان اینکه خرمشهر با دست خالی و در بدترین شرایط انقلاب مورد هجوم واقع شد افزود: خرمشهر با دست خالی و در بدترین شرایط انقلاب مورد هجوم وحشیانه رژیم بعث عراق واقع شد.

سرخیلی تصریح کرد: رزمندگان اسلام توانستند طی مقاومتی جانانه و طی 34 روز ماشین جنگی عراق را زمین‌گیر کنند و تمام جهان را وادار به تعجب کردند.

وی به تشریح مقاومت خوزستان و عملیات بیت‌المقدس پرداخت و گفت: مردم ما نشان دادند که در دوران انقلاب و دوران دفاع چگونه با انگیزه‌های الهی وارد میدان شدند و تا آخرین لحظات و تا امروز دارند از این انقلاب دفاع می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: اوج این ایثارگری‌ها دوران دفاع مقدس و شاید ستاره درخشان همه اینها همین عملیات بیت‌المقدس باشد.

وی افزود: ما در دوران دفاع، عملیات‌های سخت‌تر از عملیات بیت‌المقدس هم داشتیم اما چون شیرینی آزاد شدن مجدد خرمشهر از دست اسارت و اشغال دشمن در کام همه مردم باقیمانده بود و آن کلام دقیق حضرت امام(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، سبب شد که ستاره درخشان همه عملیات‌ها شود.

سرخیلی با اشاره به اینکه یکی از شهرهایی که بیشترین شهید گمنام را دارد خرمشهر است خاطر نشان کرد: بسیاری از شهداء ما در گوشه گوشه این شهر شهید می‌شدند و کسی نبود که جنازه آنها را برگرداند.

احمد رئیسی فرمانده سپاه ناحیه جم نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، مقدم میهمانان را گرامیداشت و در ادامه به توصیف شهرستان جم از دوران دفاع مقدس تاکنون پرداخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول