اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در قالب بسیج محلات صورت می‌گیرد

اعزام 5 هزار اصفهانی به اردو‌های جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در سال جاری 5 هزار نفر از سراسر استان به عنوان بسیج محلات به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند.

اعزام 5 هزار اصفهانی به اردو‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدحسین انوری ظهر امروز در همایش هجرت سه اظهار داشت: برگزاری اردو‌های جهادی یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و واگذاری این مأموریت به عهده سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی فعالیت خود را از سال 1385 در سطح استان آغاز کرده‌اند، ادامه داد: امروز بسیج سازندگی استان به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی بیشترین حجم پروژه‌های اجرایی را در راستای سازندگی کشور به عهده دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: نخستین گروه‌های جهادی استان در سطح استان طی شش سال گذشته شکل گرفته‌اند و این گروه‌ها همواره در راستای عمران و آبادانی مناطق محروم جامعه حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 80 گروه دانشجویی به مناطق محروم اعزام شده‌اند، اضافه کرد: سال گذشته برای نخستین بار اردو‌های جهادی بسیج محلات در استان اصفهان شکل گرفته و در سال گذشته اصفهان در ارزیابی بسیج کشور بهترین عملکرد را داشته است.

انوری با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 12 هزار نفر دانشجو به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند، تاکید کرد: هر یک از این افراد در اردو‌های جهادی به مدت 15 روز شرکت می‌کنند و 5 هزار نفر از سراسر استان به عنوان بسیج محلات به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد استان اصفهان در اردو‌های جهادی و طرح هجرت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، افزود: در صورتی که نقشه جامعی در دست نباشد حرکت‌های جهادی با مشکل مواجه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حرکت‌های جهادی باید به سوی قله‌های اهداف انقلاب اسلامی ایران رهنمون شود.

وی با اشاره به اینکه اثر‌گذاری حرکت‌های جهادی باید تقویت شود، گفت: تربیت مدیران آینده نظام براساس اهداف انقلاب از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

انوری اظهار داشت: بسیج سازندگی باید با فعالیت خود امکانات لازم را به مناطق محروم برساند و محرومیت‌های موجود در این مناطق را برطرف کند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول