اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع چرا کالای ایرانی مصرف کنیم

تشکیل نخستین جلسه کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه کرسی‌های آزاد‌اندیشی با محور «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» با موضوع چرا کالای ایرانی مصرف کنیم، در دانشگاه آزاد جیرفت برگزار شد.

تشکیل نخستین جلسه کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه آزاد جیرفت

مجید خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، نخستین جلسه کرسی‌های آزاد‌اندیشی این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: این جلسه متناسب با شعار سال جاری «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» با موضوع «چرا کالای ایرانی مصرف کنیم» با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و سایر دانشگاه‌های این شهرستان برگزار شد.

خزایی تصریح کرد: در این جلسه گروه‌های موافق و مخالف اظهار عقیده کردند و حاضران در جلسه به بیان نظرها و پیشنهادهای خود و همچنین سئوال‌های متنوع پیرامون موضوع از دو گروه پرداختند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تضارب آرا، حاکم شدن فضای عقلانی و ایجاد فرصت قانونی و عادلانه برای طرح آزادانه دیدگاه‌ها و سئوال‌های پیرامون موضوع کرسی است.

خزایی تصریح کرد: تقویت روحیه حقیقت‌جویی، آزادگی، قانون‌گرایی، توسعه فضای استدلالی، خوداتکایی فکری و رشد فرهنگ نقدپذیری از دیگر اهداف برگزاری این کرسی‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: این کرسی‌ها برای تشویق دانشجویان به مطالعه و تفکر بیشتر در راستای نخبه‌پروری فرهنگی، سیاسی و علمی برپا می‌شود.

خزایی خاطر نشان کرد: از جمله نکات قابل توجه این جلسه، ایجاد نظم و انضباط میان دانشجویان شرکت‌کننده بوده است.

وی اضافه کرد: این جلسه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان جیرفت تشکیل شده است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول