اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دغدغه‌های نخبگان بسیجی مازندران در دیدار با سردار نقدی

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مازندران تقویت شوند

خبرگزاری فارس: نخبگان بسیجی مازندران در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از عدم همکاری روسای دانشگاه‌ها برای ایجاد فضای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها خواستار تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان مازندران شدند.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مازندران تقویت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخبگان بسیجی مازندران چهارشنبه شب در دیدار با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دغدغه‌های خود صحبت کردند.
حسین آزاده یکی از نخبگان بسیجی مازندران نخستین نفری بود که به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی پشت تریبون رفت و اظهار داشت: ماموریت بسیج جامعه پزشکی خدمت‌رسانی و ایجاد رضایت در عرصه پزشکی است.
وی تصریح کرد: دشمن در طول انقلاب حساب خاصی برای به انزوا کشیدن دانشگاهیان باز کرد تا منویات باطل را در این عرصه علم و دانش دنبال کند و در فتنه 88 نیز به دنبال منویات باطل خود در دانشگاه‌ها بود.
رئیس جامعه پزشکی مازندران تاکید کرد: ورود اساتید در دانشگاه‌ها باید با حساب و کتاب درست و سنجیده باشد و تلاش شود که نیروهای متعهد و دلسوز نظام در بحث مدیریت دانشگاه‌ها وارد شوند. 

* کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مازندران تقویت شوند
در ادامه حسن جعفری مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه قائمشهر با انتقاد از عدم همکاری روسای دانشگاه‌ها برای ایجاد فضای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها خواستار تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان مازندران شد.
وی در ادامه با گلایه از کمبود بودجه نخبه‌پروری در دانشگاه‌ها خواستار تعیین سرانه برای اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور شد. 
 
* کمک هزینه پایگاه‌های بسیج خواهران کافی نیست
صبیه نباتی عضو بسیج جامعه زنان مازندران با این جمله سخن خود را آغاز کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنم به عنوان بسیجی خادم کوچک، نامم در بین بسیجیان ثبت شد.
وی خواستار تربیت مربی برای طرح صالحین شد و تاکید کرد: با توجه به حضور زیاد بانوان در پایگاه‌های بسیج کمک هزینه بخش بسیج خواهران کافی نیست و نیاز به افزایش دارد. 
 
* جلوی واردات بی‌رویه محصولات پایه‌ای گرفته شود
رئیس سازمان بسیج مهندسین مازندران با انتقاد از واردات برخی محصولات که آسیب جدی به تولیدات داخلی وارد می‌کند، یادآور شد: برخی محصولات پایه‌ای وارادتی نیز به همراه خود میکروب‌های بیولوژیکی را وارد می‌کند.
محمد امینی اشتغال را مهم‌ترین دغدغه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مازندران عنوان کرد و یادآور شد: 30 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مازندران بیکار و جویای کار هستند که با اصلاح واردات بخشی مهمی از اشتغال افراد جویای کار حل می‌شود. 
 
* مدیران بسیجی وارد دستگاه‌های اجرایی استان شوند
احمد قزوینی عضو بسیج اساتید مازندران با بیان اینکه مازندران به لحاظ توانایی اقلیمی بهترین نقطه در کشور است، خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی مازندران در خور و شایسته این استان نیست بلکه نیاز است مدیران بسیجی وارد دستگاه‌های اجرایی استان شوند. 
 
* نخبگان فرهنگی با یکدیگر به تبادل آرا بپردازند
ولی‌الله مرادیان عضو بسیج طلاب مازندران با بیان اینکه مراکز فرهنگی زیادی در مازندران وجود دارد، تاکید کرد: مراکز فرهنگی مازندران باید به صورت یک جا و متمرکز باشند تا نخبگان فرهنگی برای حل معضلات فرهنگی با یکدیگر به تبادل آرا بپردازند.
وی گفت: در صورت‌که مراکز فرهنگی با یکدیگر تبادل اندیشه درست داشته باشند می‌توانیم برای پاکدامنی و مسائل درست اقتصادی فرمول مناسبی تعریف کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول