اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

کرسی‌های آزاد‌اندیشی انتخابات مجلس برقرار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند کرسی‌های آزاد‌اندیشی انتخابات مجلس برقرار می‌شود.

کرسی‌های آزاد‌اندیشی انتخابات مجلس برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در آستانه انتخابات در اردبیل اظهار داشت: در نظام اسلامی ایران که مدعی خدمات‌رسانی و افزایش رفاه عمومی در جامعه هستیم میدان‌هایی همچون انتخابات مجلس به صحنه رقابت برای خدمتگزاری بیشتر به این مردم دلسوز و فداکار باید اختصاص یابد و در این میدان هر کس خادم‌تر باشد اصلح‌تر و شایسته‌تر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری تشکیلات فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها از زمان قانونی تبلیغات دانشگاه محقق اردبیلی با هدف آشنایی دانشجویان با شاخصه‌های انتخاب کاندیدای اصلح اقدام به برگزاری نشست‌های انتخاباتی می‌کند تا قشر دانشجو با بصیرت و آگاهی بیشتر در صحنه حاضر شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان داشت: اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل همسو با مردم دلسوز کشورمان در صحنه انتخابات حاضر شده و بار دیگر در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری ایفای وظیفه می‌کنند.

گنجی یادآور شد: حضور مردم به ویژه دانشجویان و قشر آگاه جامعه در صحنه انتخابات بار دیگر چشم طمع دشمن را کور می‌کند و به میدان عرض ارادت مردم به نظام و شهدا و امام راحل تبدیل می‌شود که نظیر این حماسه‌آفرینی را در 22 بهمن از سوی مردم حسینی و وارسته ایران شاهد بودیم.

این مسئول ادامه داد: دانشگاهیان استان اردبیل نیز با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و با هدف حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه انتخابات و با شناخت دقیق از ویژگی‌های کاندیدای اصلح صلابت خود را نشان می‌دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی رسالت دانشگاهیان را در آگاهی‌بخشی به عموم جامعه در عرصه انتخابات بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: دانشگاهیان ما به عنوان قشر آگاه و فرهیخته جامعه باید ویژگی‌ها و برجستگی‌های کاندیدای اصلح را تبیین و روشنگری کنند تا با کمترین نگرش افراطی و ناآگاهانه افرادی راهی مجلس شوند که از صلاحیت انقلابی، ارزشی و متعالی برخوردار هستند.

گنجی در پایان سخنان خود اظهار داشت: به یقین انتخاب مردم با دانایی و بصیرت در عرصه انتخابات مجلس پیام روشنی برای همه به ویژه دشمنان خواهد داشت که این مردم نه تنها در صحنه هستند بلکه با بهترین انتخاب تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را از هر گزندی مصون نگه دارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول