اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مطالعات زنان شاهرود:

کرسی‌های آزاد‌اندیشی، اتاق فکری برای ایده‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی گفت: کرسی‌های آزاد‌اندیشی اتاق فکری برای ایده‌ها هستند.

کرسی‌های آزاد‌اندیشی، اتاق فکری برای ایده‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه این شهرستان، فاطمه نریمانی وجود سؤالات متعدد و روحیه پرسشگری را از ویژگی‏های نسل دانشجو دانست.
مسئول کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: تنها راه پاسخگویی به این نیازها، برپایی کرسی‏های آزاداندیشی است.
نریمانی در خصوص اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی ادامه داد: این کرسی‌ها فرصت تحقیق و پردازش اطلاعات را به دانشجویان می‌دهد و در واقع اتاق فکری باز برای ایده‌های متفاوت هستند.
مسئول کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص تعریف آزاداندیشی و روشن‏فکری تاکید کرد: آزاداندیشی روشن‏فکری به معنای آن نیست که هر چه از منابع غربی حتی دانشگاه‏های معتبر به نام علم و دانش به دستمان می‏رسد، بدون تحلیل و تطبیق با داشته‏های اسلامی خودمان بپذیریم.
نریمانی بیان کرد: محصول این تفکرات به اصطلاح آزاداندیشانه موجب شبهه‏افکنی در اذهان جویای حقیقت دانشجویان شده و اهداف فمینیستی و مکاتب غربی عملا دنبال می‏شود.
مسئول کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با انتقاد از کم‏کاری مسئولان دانشگاه در این خصوص خاطرنشان کرد: برای باثمرتر شدن کرسی‏های آزاداندیشی باید جلسات متناسب با درک و سلیقه دانشجویان برگزار شود و مصادیق و مثال‏هایی برای فهم آنان به کار رود تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول