اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات کاربردی در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان: بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از ترم آینده کرسی‌های آزاداندیشی را با انتخاب موضوعات کاربردی و با ساختاری منسجم برگزار می‌کند.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات کاربردی در دانشگاه زنجان
اکبر چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه مناظره‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه زنجان در سال جاری برگزار شده است، افزود: در مناظرات از ایده‌های مختلف و متضاد برای بیان دیدگاه‌های افراد استفاده می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان یادآور شد: در طی جلسات مختلفی که در سال جاری برگزار شده است، افراد تاثیر گذار و چهره‌های شاخصی حضور داشتند.
وی با بیان اینکه مناظره‌های دانشجویی تاثیر بسزایی در دریافت مطلوب دانشجو از مسایل دارد، بیان داشت: کمترین تاثیر این مناظره‌ها تلنگری بر جریان فکری دانشجو است.
چگینی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه خود پیگیر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی هستند، افزود: باید نرم‌افزار ویژه‌ای برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی داشته و تبادل آرا میان دانشجویان صورت گیرد.
وی یادآور شد: کرسی‌های آزاد اندیشی در فضایی آزاد برگزار می‌شود، تا دانشجویان بتوانند نظرات خود را بدون دغدغه بیان کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری کرسی آزاد اندیشی تفکیک جنسیتی در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: این کرسی با دو هدف داشتن جذابیت برای 50 درصد دانشجویان و مهم بودن این موضوع برای دانشجویان برگزار شد.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین کرسی‌های آزاد اندیشی که موجب ارائه آزادانه دیدگاه‌های دانشجویی می‌شود‌، مطلوب است، یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی موجب کاهش تجمع‌های دانشجویی می‌شود، چرا که دانشجو در این برنامه بدون دغدغه اندیشه خود را بیان می‌کند.
چگینی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در ترم بعد کرسی‌های آزاد اندیشی با انتخاب موضوعات کاربردی و با ساختاری منسجم را برگزار می‌کند، بیان داشت: این کرسی‌ها در فضای خالص دانشجویی  برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: بسیج دانشجویی به دنبال برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور دانشجویان موافق و مخالف است، چرا که معتقدیم دانشجویان به حدی از بلوغ فکری رسیده‌اند که می‌توانند با تسلط دیدگاه‌های خود را اعلام کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به فضای مطلوب دانشگاه زنجان برای فعالیت‌های سیاسی تصریح کرد: مسئولان به ویژه رئیس دانشگاه به شنیدن مسایل دانشجویان راغب بوده و فضای گفت‌و‌گوی مطلوبی در این دانشگاه حاکم است.
وی با بیان اینکه دیدگاه مطلوب رئیس دانشگاه زنجان موجب حل مشکلات قشر دانشجو شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات دانشگاه از سوی مسئولان بیشتر از دانشجویان پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول