اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت

تجلیل از خدمات 12 ساله نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس

خبرگزاری فارس: از خدمات 12 ساله نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

تجلیل از خدمات 12 ساله نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از 12 سال تلاش وی به عنوان نماینده شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا داریم، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب شکوهمند اسلامی به زندگی ما حیاتی دوباره بخشید.

احمد مهدوی افزود: پس از 14 قرن نبرد تشیع سرخ امروز افتخار می‌کنیم که اسلام در دنیا پرچمدار است و این موج رهایی‌بخش از مرزهای این کشور گذشته و شاهد بیداری اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران، ملت با بصیرتی هستند که پشت سر رهبری و ولایت ایستادند و تمام مشکلات را تحمل کردند و خدمت به این مردم نعمت بزرگی است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توان بجا آوردن شکر این نعمت را ندارم، گفت: مردم این منطقه طی این سال‌ها به من فرصت خدمت‌گذاری دادند و خدا شاهد است که از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکردم.

مهدوی افزود: مردم این منطقه شاهد هستند که از دوران جوانی همه وجود خود را برای خدمت به این مردم در طَبَق اخلاص قرار داده و در مسیر توسعه و تعالی منطقه گام برداشتم.

وی با بیان اینکه دغدغه ولایت و خط مستقیم انقلاب را از همان ابتدا داشتم، ابراز داشت: در برابر انحراف‌ها ایستادم و امروز نیز شاهد منطقه‌ای توأم با آرامش و پیشرفته هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این مدت هر چه در توان داشتم برای توسعه منطقه و رفع مشکلات موجود به کار گرفتم و برایم مهم نبود که این خدمتگزاری در ابهر، خرم‌دره یا شهرهای دیگر منطقه باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در منطقه ابهر و خرم‌دره تصریح کرد: هر منطقه دارای موقعیت خاصی است و همانگونه که ‌اگر در ماهنشان و انگوران معدن روی هست ما نباید کارخانه آن را در قیدار بسازیم ولی عده‌ای خرده می‌گرفتند که مهدوی همه صنایع را به ابهر برده است.

مهدوی افزود: این امر به دلیل موقعیتی است که ابهر به دلیل نزدیکی به پایتخت دارد و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: قزوین برای توسعه صنایع خود 400 هکتار شهرک صنعتی احداث کرد و ما برای اینکه از قزوین عقب نیفتیم شهرک صنعتی افق ابهر را به مساحت 700 هکتار ایجاد کردیم و این در حالی است که شهرک صنعتی قزوین در صورت فعالیت قادر به ایجاد 10 هزار شغل است و این آمار در شهرک افق ابهر 20 هزار نفر محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی سد کینه‌ورس گفت: مسئولان اعلام کردند که اگر این سد نبود پنج سال آینده ابهر و خرم‌دره با بحران روبرو می‌شدند و در حال حاضر نیز اعلام می‌کنم که باید در فکر 20 سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان خدمات نظام باشیم، عنوان داشت: پس از احداث راه‌اندازی سد کینه‌ورس عده‌ای نوشتند که سد سوراخ است و حال که سد سر ریز شده بیان می‌کنند که سد کوتاه است که باید از بیان چنین مسائل و ایجاد بدبینی میان مردم خودداری کرد.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها برای منطقه محسوب می‌شود، گفت: بیمارستان 220 تختخوابی فوق تخصصی ابهر نه تنها برای ابهر بلکه برای همه مردم منطقه است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول