اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

تفکیک ریاست مجلس و فراکسیون اصولگرایان انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: منتخب اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی گفت: تفکیک ریاست مجلس و فراکسیون اصولگرایان ضرورتی انکارناپذیر است.

تفکیک ریاست مجلس و فراکسیون اصولگرایان انکارناپذیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مجلس نهم که از چند روز آینده کار خود را آغاز می‌کند رسالتی سنگین بر دوش دارد چرا که از یک سو در سال تولید ملی باید پیشقراول تحقق فرمان رهبری باشد و از سوی دیگر تحولات بین‌المللی را به درستی رصد کرده و به عنوان یکی از ارکان نظام از حقوق ملت در برابر هرگونه زیاده‌خواهی دفاع کند.

منتخب اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی و نماینده دوره هشتم مردم کهگیلویه ابراز داشت: مجلس در سال تولید ملی باید با تصویب قوانینی که این موضوع را تسهیل کرده به کمک مردم و سرمایه‌گذاران رفته و موانع احتمالی را با تصمیم‌گیری‌های منطقی از پیش رو بردارد.

بزرگواری ادامه داد: مجلس همواره در طول سه دهه اخیر نقش مؤثری در تصمیم‌گیری تحولات ملی و بین‌المللی بر عهده داشته که در این دوره نیز باید به رسالت خود در راستای تامین منافع ملی در ابعاد مختلف داخلی و خارجی عمل کند.

این منتخب مردم در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: البته در هشت دوره گذشته مجلس همواره در این ارتباط نقاط ضعف و قوتی وجود داشته که لازم است در مجلس نهم با توجه به جمیع جهات، مجلس با قوت و قدرت و در چارچوب حفظ منافع نظام و مردم و انقلاب در صحنه حضور جدی و اثرگذار داشته باشد.

وی ادامه داد: مجلسی که دم از ولایتمداری می‌زند و همه نیروهای درونی آن اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا با شعار ولایتمداری و توجه به منافع ملی در عرصه انتخابات حضور یافته‌اند باید با انگشت اشاره رهبری حرکت کنند چرا که رهبری چیزی جز صلاح و سعادت مردم و کشور را در نظر نمی‌گیرند.

بزرگواری با بیان اینکه بدنه اصلی و شاکله مجلس را اصولگرایان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: توقع مردم از جریان اصولگرایی بیش از گذشته است و نمایندگان اصولگرا به همین دلیل وظیفه سخت و سنگینی را بر عهده دارند.

این منتخب مردم در مجلس نهم به لزوم تبعیت از خرد جمعی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: جریان اصولگرا اگر به طور مداوم و مستمر برای چاره‌جویی در زمینه برطرف کردن مشکلات و نواقص در همه زمینه‌ها جلسه هم‌اندیشی نداشته باشد موفقیتی حاصل نخواهد کرد.

وی مدیریت یک شخص بر هر دو مجموعه ریاست مجلس و فراکسیون اصولگرایان را کاری سخت و تقریبا غیر ممکن و به ضرر مجموعه اصولگرایی در داخل و خارج مجلس دانست و گفت: در مجلس گذشته یکی از مخالفان این موضوع بودم و در این مجلس هم اعتقاد دارم باید تفکیکی میان این دو مدیریت وجود داشته باشد.

وی تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان را یک ضرورت دانست و گفت: نمایندگان اصولگرای مجلس نهم برای موفقیت در همه ابعاد ناچار به تشکیل چنین مجموعه واحدی هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول