اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد استان زنجان انجام شد

ساخت 539 واحد مسکونی شهری برای مددجویان کمیته امداد در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته 539 واحد مسکونی شهری برای مددجویان کمیته امداد در استان زنجان ساخته شد.

ساخت 539 واحد مسکونی شهری برای مددجویان کمیته امداد در زنجان

مرتضی جز دائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ساخت مسکن و تامین مسکن مقاوم برای مددجویان در اولویت‌های کاری کمیته امداد قرار داشته و سال گذشته نیز همچون سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه توسط کمیته امداد استان زنجان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 539 واحد مسکونی شهری برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ساخته شد، اضافه کرد: با ساخته شدن این تعداد واحد مسکونی 2 هزار و 200 مددجو از نعمت مسکن دار شدن بهره‌مند شدند.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: واحدهای مسکونی مددجویی شهری با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال ساخته شد.

وی تصریح کرد: زیربنای واحدهای مسکونی شهری ساخته شده مذکور 35 هزار و 200 متر مربع است.

لازم به ذکر است، امسال نیز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر 100 خانواده زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان از نعمت مسکن دار شدن بهره‌مند شدند.

90 واحد از واحدهای مسکونی مددجویی که امسال و به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر تحویل مددجویان می‌شود، در روستاهای استان زنجان ساخته شده است که با افتتاح این تعداد واحد مسکونی 320 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان مسکن‌دار می‌شوند و برای ساخت این تعداد واحد مسکونی 9 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر هشت واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود، که برای ساخت این تعداد واحد مسکونی نیز 800 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول