اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم خبر داد

بهره‌مندی 128 خانوار در دیلم و گناوه از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم از بهره‌مندی 128 خانوار تحت پوشش کمیته امداد دیلم و گناوه از خدمات مسکن این نهاد خبر داد.

بهره‌مندی 128 خانوار در دیلم و گناوه از خدمات کمیته امداد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید وحید حسینی‌حقیقی صبح امروز در نشست رؤسای ادارات کمیته امداد شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به این که مسکن برای رفاه خانواده یک نیاز اساسی است، کمیته امداد تلاش‌های زیادی را برای احداث و تعمیر منازل مددجویان کرده است.

حسینی‌حقیقی افزود: تعداد 24 خانوار از مددجویان در قالب مسکن مهر و خیرین مسکن ساز بوسیله کمیته امداد صاحب مسکن شدند که مبلغ کل هزینه شده یک میلیارد و 403 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد دیلم اضافه کرد: 100 خانوار تحت پوشش کمیته امداد دیلم از انشعابات رایگان آب برق و فاضلاب بهره‌مند هستند.

وی افزود: کمیته امداد دیلم با همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های برق،گاز و آب و فاضلاب به نیازمندان و مستضعفین تحت حمایت خدمات استفاده رایگان از انشعابات را ارائه می‌کند.

حسینی‌حقیقی افزود: این طرح در راستای ارائه خدمات رفاهی ، عمرانی به مددجویان داده می‌شود که در سال گذشته به 100 خانوار این امتیاز داده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم از بهره‌مندی 24 خانوار تحت حمایت از خدمات مسکن کمیته امداد دیلم خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه نیز از بهره‌مندی 104 خانوار از خدمات مسکن کمیته امداد گناوه خبر داد.

اکبر علیپور اظهار داشت: با توجه به اینکه واحد مسکونی یا سرپناه برای رفاه خانواده یک نیاز اساسی می‌باشد، کمیته امداد تلاش‌های زیادی را برای احداث و تعمیر منازل مددجویان کرده است.

علیپور افزود: در سال گذشته تعداد 104 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه از خدمات ساخت و تعمیر مسکن با اعتباری بالغ بر 690 میلیون ریال بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول