اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

1300 خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر خودکفا شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: 1300 خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر خودکفا شدند.

1300 خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر خودکفا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج فرید محبی در نشست بررسی مسایل مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در چند سال اخیر خدمات قابل‌قبولی به مردم و افراد زیرپوشش ارائه داده و افزایش کیفیت خدمات به مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.

وی افزود: برای توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش امداد در سراسر استان، برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و شاهد نتایج بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن خانواده‌های زیرپوشش از اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

محبی از خودکفا شدن 1300 خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 300 خانوار زیرپوشش امداد در استان به خودکفایی رسیده‌اند.

فرماندار دشتی نیز در این نشست اظهار داشت: نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به رفع محرومیت در جامعه دارد و روزبه‌روز شاهد توانمند شدن بیشتر مردم هستیم.

سید علی هاشمی بیان کرد: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به قشر محروم جامعه به ویژه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی شده است و امیدواریم رضایت خاطر این قشر فراهم شود.

وی یادآور شد: توجه به دغدغه‌های اساسی مردم و رفع این دغدغه‌ها باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول