اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت کمیته امداد امام خمینی زنجان:

600 نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 600 نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

600 نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که توسط حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود، طرح امداد یاران افتخاری است.

وی خاطرنشان کرد: امداد یاران افتخاری می‌توانند در هر زمینه‌ای که توانایی دارند، با کمیته امداد همکاری کنند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان تصریح کرد: تبلیغ سایر طرح‌های اجرایی توسط نیروی افتخاری، مشارکت در اجرای یک طرح مشخص از اقداماتی است که یک نیروهای افتخاری می‌تواند انجام دهد.

وی آموزش به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و همچنین ارائه خدمات به مددجویان زیرپوشش این نهاد را نیز از دیگر فعالیت‌هایی عنوان کرد که نیرو‌های افتخاری می‌توانند، انجام دهند.

حسنلو همچنین با بیان اینکه نیروهای افتخاری می‌توانند با تشکیل نیروها و گروه‌های مختلف مردمی اقدام به همکاری با کمیته امداد کنند، اضافه کرد: پل‌های ارتباطی نیز برای آغاز همکاری با کمیته امداد قرار داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای همکاری با کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سایت www.Emdad و یا محل خانه انفاق، احسان و نیکوکاری آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کنند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: پزشکان با ویزیت رایگان بیماران، آموزش مددجویان توسط افرادی که توانایی دارند، آموزش‌های رشته‌های مختلف فنی از قبیل آرایشگری، خیاطی و جوشکاری نیز از دیگر اقداماتی است که نیروهای افتخاری همکار با کمیته امداد می‌توانند، انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 600 نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول