اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد

افزایش 26 درصدی حامیان کمیته امداد در سال گذشته

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در سال 90، تعداد حامیان کمیته امداد استان اصفهان نسبت به سال 89، 26 درصد افزایش داشته است.

افزایش 26 درصدی حامیان کمیته امداد در سال گذشته

محمدجواد صدق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به گزارش کوتاهی از طرح اکرام و ایتام در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در طی پنج سال گذشته 9 هزار و 953 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته‌اند که بیش از نیمی از یتیمان دختر هستند.

وی افزود: بیشترین سنین ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) در جنس مذکر زیر 18 سال و شامل 3 هزار و 929 نفر و بیشترین سن جنس مؤنث زیر پوشش بالای سن 18 سال و 3 هزار و 430 نفر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: پذیرش و مراجعه یتیمان زیر پوشش در طی دو سال اخیر روند رو به کاهش داشته است چنان که در سال 89، 10 هزار و 779 یتیم زیر پوشش داشته‌ایم که در سال 90، 82 نفر از آنها به دلیل اشتغال و ازدواج از حمایت خارج شدند.

وی در ادامه تعداد ایتام فاقد والدین مورد حمایت در اصفهان را 205 نفر دانست و اضافه کرد: 263 نفر از ایتام عراق نیز توسط ستاد مرکزی طرح اکرام و ایتام استان اصفهان حمایت می‌شوند.

صدق به تفکیک حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: با مقایسه‌ای طی پنج سال گذشته می‌توان با صراحت بیان داشت که فرهنگ حمایت از یتیمان در بین عامه مردم استان بیشتر شده چنانکه سال به سال بر تعداد حامیان افزوده می‌شود.

وی بیان داشت: تعداد حامیان در سال 90 نسبت به سال 89 از رشد خوبی برخوردار بوده است و در سال 90 بیش از 7 هزار و 370 حامی به جمع حامیان اضافه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به رشد 26 درصدی حامیان در استان اصفهان افزود: 28 هزار و 376 حامی در سال 89 اصفهان داشته است که این تعداد در سال 90، 35 هزار و 776 نفر شده است.

وی اضافه کرد: در طی 5 سال گذشته تعداد 3 هزار و 828 نفر به صورت مقطعی حامی بوده و انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول