اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان:

41 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 41 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

41 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد سالانه طرح‌های مختلفی را برای حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: خدماتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌دهد، در قالب سرفصل‌های مختلف از قبیل امور اشتغال، امور درمانی و آزادی زندانیان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های کمیته امداد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: برنامه‌هایی که امسال برای اجرا در نظر گرفته شده است، استمرار و ادامه برنامه‌های سال جهاد اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه افزایش ضریب نفوذ خدمات کمیته امداد از اهداف این نهاد است، اضافه کرد: تامین حداقل نیازهای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، حفظ کرامات انسانی مددجویان، ارتقای سطح فرهنگی، ایمانی و معنوی مددجویان نیز از دیگر اهداف کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به مددجویان این نهاد است.

ولی‌زاده کاهش آسیب‌های اجتماعی را از اهداف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: توسعه مشارکت‌های مردمی، افزایش ارتباطات درون استانی و برون استانی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در کمیته امداد دنبال می‌شود.

وی مدیریت سرمایه انسانی و ارتقا بهره‌وری سازمانی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد سال گذشته اقدامات بسیاری در حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده و امسال نیز استمرار برنامه‌های سال گذشته کمیته امداد در سرفصل‌های کاری کمیته امداد قرار دارد.

لازم به ذکر است، در حال حاضر 41 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، که این تعداد مددجو شامل 20 هزار و 600 خانواده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول