اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور کمیته امداد:

افزایش بیکاری رابطه مستقیم با جرم دارد

خبرگزاری فارس: مشاور کمیته امداد گفت: رابطه مستقیمی بین افزایش بیکاری و جرم در کشور وجود دارد.

افزایش بیکاری رابطه مستقیم با جرم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید عبدالوهاب در نخستین همایش ملی اشتغال، نظم و امنیت در  تالار حکمت دانشگاه گیلان به‌هنگام نبودن تولید و عرضه اطلاعات را از مشکلات در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: پنهان بودن آمار و اطلاعات در زمینه مبادله پول و سرمایه از دیگر مشکلات است.

وی با بیان اینکه پول‌دارترین افراد در دنیا معرفی می‌شوند، تصریح کرد: اطلاعات در ایران شخصی است زیرا اطلاعات از دستگاه‌های دولتی خارج نمی‌شود.

مشاور کمیته امداد خواستار تقویت نیروهای متخصص در حوزه فناوری شد و بیان کرد: پلیس باید در زمینه امنیت مجازی خود را تجهیز کند.

وی با بیان اینکه کنترل مرزها باید به صورت الکترونیکی باشد، ابراز کرد: ساختار نیروی انتظامی باید بتواند پاسخگوی مشکلات باشد.

عبدالوهاب به رابطه بیکاری، اخلاق و امنیت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: عدم توجه به موارد مذکور زمینه‌ساز ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

معاون کمیته امداد با اشاره به سند چشم‌انداز کشور و ضرورت عمل به اصل 44 قانون اساسی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید مبتنی بر سیاست‌های صحیح باشند.

عبدالوهاب خواستار توجه بیشتر به اهمیت اشتغال در جامعه شد و افزود: رابطه مستقیمی بین افزایش بیکاری و جرم در کشور وجود دارد.

وی فضای هرم سنی کشور را جوان توصیف کرد و گفت: روند افزایش نیروی کار تا پایان برنامه پنجم توسعه وجود دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول