اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

مسئولان در رفع معضل بیکاری گام‌های عملی بردارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: مسئولان در رفع معضل بیکاری اهر گامهای اساسی و عملی بر دارند.

مسئولان در رفع معضل بیکاری گام‌های عملی بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر از مسئولان خواست در رفع معضل بیکاری گام‌های عملی بردارند تا جوانان برای یافتن کار و حرفه آواره شهرهای بزرگ نشوند.

وی در ادامه بیکاری جوانان شهرستان اهر را یکی از معضلات جدی شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد در زمینه سیاست‌های اشتغالزایی دولت، با اعطای تسهیلات ویژه از سرمایه‌گذاران منطقه حمایت شود.

امام جمعه اهر، تحقق شعار سال را در گرو همراهی و همکاری نخبگان، تحصیلکردگان و کارشناسان در زمینه ارائه طریق مناسب برای رشد و توسعه منطقه ذکر کرد و خواستار همراهی و همکاری مسئولان ادارات و تسهیل در امور سرمایه‌گذاران شد.

وی گفت: در این برهه زمانی هر کاری که منجر به تولید و اشتغال پایدار در منطقه و برای جوانان بیکار شود، بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول، وحدت و همدلی را رمز پیروزی، عمران و توسعه کشور ذکر کرد و افزود: همچنان که در طول عمر پربرکت 30 ساله، انقلاب با وحدت کلمه و رهبری مقام معظم رهبری با اقتدار و سربلندی به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد، امروز نیز باید با وحدت کلمه در حوزه اقتصادی و کارآفرین گام‌های اساسی برداریم.

امام جمعه اهر تاکید کرد: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب با رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و ایستادگی مردم، دشمنان همواره از شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس و ناامید بوده و توطئه‌هایشان نقش بر آب شده است.

وی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند و با تدابیر و سیاستگذاری‌های مناسب زمینه را برای تولیدات داخلی با کیفیت بالا که از قدرت رقابت با محصولات خارجی نیز برخوردار باشند، فراهم کنند.

حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در طول ایام فاطمیه، از حضور پرشور و حماسی مردم در ایام فاطمیه و سایر برنامه‌های فرهنگی معنوی قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول