اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیدی احمدی‌نژاد به مردم خلیل‌آباد

به زودی ریشه‌کنی بیکاری در خلیل‌آباد را جشن می‌گیریم

خبرگزاری فارس: رئیس ‌جمهور در جمع پرشور مردم شهرستان خلیل‌آباد گفت: باید دست به دست هم دهیم و با افزایش تولید و ایجاد اشتغال پردرآمد بتوانیم ظرف چند سال آینده بیکاری را در شهرستان خلیل‌آباد ریشه‌کن کنیم.

به زودی ریشه‌کنی بیکاری در خلیل‌آباد را جشن می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد،‌ محمود‌‌احمدی‌نژاد در جمع مردم پرشور خلیل‌آباد اظهار داشت: امیدواریم خلیل‌آباد در ردیف نخستین شهر‌ها در ریشه‌کن کردن بیکاری در کشور باشد.

وی تأکید کرد: البته در کنار این امر باید به صنعت نیز کمک کرد تا مردم از زحماتی که در این راستا کشیده‌اند بهره‌مند شوند.

رئیس‌جمهور در ادامه به شکوفایی صنعت و ایجاد تحول در تولیدات ملی اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا قبل از پایان سال تجهیزات صنعتی در اختیار شهرستان‌ها و به ویژه مردم شهرستان خلیل‌آباد قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود در ارتباط با مسائل جاده و مقاوم‌سازی مسکن شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: در این راستا خبرهای خوشی برای مردم این شهرستان داریم که در جلسه هیئت دولت در استان خراسان رضوی خواهیم شنید.

* واحد دانشگاهی در خلیل‌آباد تأسیس می‌شود

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ایجاد یک واحد دانشگاهی در خلیل‌آباد در دستور کار هیئت دولت قرار دارد، اظهار داشت: ان‌شاء‌الله این دستور کار نیز در جلسه هیئت دولت مصوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این واحد دانشگاهی نحوه کار، نگهداری، مدیریت، بازاریابی، آبیاری نوین و استفاده از فنون طبیعت در ارتباط با محصولات این شهرستان همانند انگور، انار و پسته آموزش داده می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم با ایجاد این واحد دانشگاهی تولیدات محصولات کشاورزی را در این شهرستان افزایش دهیم.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از مردم خلیل‌آباد به دلیل تمام خوبی‌های آنها گفت: خلیل‌آباد یاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت ابراهیم (ص) را زنده می‌کند و این بدان معناست که مردمی در وسط این دشت زیبا به نام خلیل‌آباد پرچم توحید و اسلام را برافراشته‌اند و با عشق به پیامبر و آل پیامبر زندگی می‌کنند.

وی با تشکر از حضور و استقبال حماسی مردم خلیل‌آباد در استقبال از یکصدمین سفر هیئت دولت به این شهرستان گفت: تاریخ در خلیل‌آباد جز ایمان، خدمت، خوبی و پاکی ثبت نکرده است و نخواهد کرد و مردم خلیل‌آباد امروز با حضور خود به جهانیان ثابت کرده است که ایستاده‌اند و تا ابد نیز همین‌گونه پایبند به اصول خود خواهند ماند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول