اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

بیکاری تا زمانی که نیروی متخصص نداریم وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: تا زمانی که نیروی متخصص نداشته باشیم نباید در انتظار برطرف شدن بیکاری بنشینیم، تلاش کنیم حداقل در پارس شمالی از متخصصان بومی بهره ببریم.

بیکاری تا زمانی که نیروی متخصص نداریم وجود دارد

به گزار ش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی پیرامون حوزه آموزش و پرورش گفت: از پراکندگی و تفرقه که اتحاد و مشارکت را از بین می‌برد، نگرانیم و این وضعیت هرگز ما را به هدف نمی‌رساند.

مصلحی‌پور افزود: نیروی انسانی زیربنای بسیاری از پیشرفت‌ها در جامعه است که این در آموزش و پرورش محقق می‌شود و اگر پایه را رها کنیم هیچگاه نمی‌توانیم خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال حمایت از تولید ملی را جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: اگر می‌بینیم مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در طرح‌های نفت و گاز عملی نمی‌شود و غیربومی‌ها در صنایع مشغول هستند به دلیل نداشتن نیروهای متخصص است که این امر مستلزم حمایت از آموزش و پرورش است و تا زمانی که نیروی متخصص نداشته باشیم نباید در انتظار برطرف شدن بیکاری بنشینیم، تلاش کنیم حداقل در پارس شمالی از متخصصان بومی بهره ببریم.

مصلحی‌پور ادامه داد: بردخون در زمینه فرهنگی وضعیت خوبی ندارد و در خطر است پس باید کاری کنیم که در مقابل خطرات بایستیم و اگر می‌بینیم وهابیت فعال است به دلیل بی‌برنامگی ماست و باید تلاش کنیم از بهترین فرصت و نیروها که در اختیار آموزش و پرورش است استفاده مطلوب شود.

وی تصریح کرد: در زمینه مسابقات علمی در کشور صاحب جایگاه هستیم و فرهنگیان استعدادهای زیادی دارند که نیازمند حمایت و پشتیبانی است و باید به جای حرف به صورت عملی وارد کار شویم تا نتایج دلخواه و مطلوب حاصل شود.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌هایی که در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد گفت: در زمینه آموزش عملی نماز و گسترش فرهنگ قرآنی اقداماتی صورت گرفته که حضور بیش از 293 نفر در طرح ملی نهضت قرآن که آماری بیشتر از سهمیه تعیین شده بود نشان از علاقه دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول