اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس تاکید کرد:

برطرف کردن بیکاری، اولویت نخست رشت

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم رشت در مجلس نهم اولویت نخست برنامه‌های خود را برطرف کردن معضل بیکاری ذکر و بر تشکیل فراکسیون نمایندگان شمال کشور تاکید کرد.

برطرف کردن بیکاری، اولویت نخست رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده صبح امروز در اجتماع مردم این شهرستان در مزار شهدای رشت، حضور حماسی مردم در انتخابات را نشانه بصیرت مردم و وابستگی ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی با قدردانی از دیگر کاندیداهای دور نخست و دوم انتخابات، افزود: امروز باید همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم گام‌های موثری در راه آبادانی استان برداریم.

منتخب مردم رشت در مجلس نهم، اولویت نخست برنامه‌های خود را برطرف کردن معضل بیکاری ذکر کرد و تصریح کرد: مشکلات اشتغال جوانان امروز به آفتی تبدیل شده است که هزاران آسیب دیگر را به همراه دارد.

وی، با قدردانی از تلاش‌های مسئولان اذعان کرد: باید در سفر دور چهارم هیئت دولت، آمارها شفاف و واقعی ارائه شود و اگر کاستی‌هایی در جذب و ایجاد اشتغال داریم باید به دور از هرگونه تعارف با استفاده از ظرفیت‌های ملی به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی باشیم.

جعفرزاده اضافه کرد: ما شاگرد مکتب امام(ره) هستیم و همانطور که امام(ره) فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند، باید تمام تلاش خود را صرف خدمت صادقانه و خالصانه به مردم کنیم.

وی تصریح کرد: ما برای کمک به مسئولان استان آمده‌ایم و در راه خدمت با هیچکس اخوت نمی‌بندیم و اخوت و پیمان ما با شهداست و با هر کس که موجب نارضایتی مردم شود برخورد می‌کنیم.

جعفرزاده، بر لزوم اتحاد، همدلی و هماهنگی 13 نماینده استان در مجلس تاکید کرد و گفت: در این دوره با همتی که در جمع نمایندگان منتخب سراغ داریم به دنبال تشکیل تیمی قوی برای رشد و توسعه استان و برطرف کردن معضلات و مشکلات هستیم.

وی بر ایجاد فراکسیون نمایندگان شمال کشور برای دفاع از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان‌های شمالی تاکید کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با قدردانی از مجموعه استانداری، فرمانداری، هیئت نظارت، شورای نگهبان و تمام کسانی که در برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کردند، خاطرنشان کرد: امروز فضای انتخاباتی تمام شده و ما هیچ برنامه و کاری به جز خدمت به مردم نداریم.

وی متذکر شد: از تمام کسانی که در فضای انتخابات موجب رنجش آنان شدم در کنار تربت پاک شهدا حلالیت می‌طلبم و صادقانه در جوار شهدا اعلام می‌دارم هرچه در توان دارم برای چهار سال خدمت خالصانه به مردم به کار می‌بندم.

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول