اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع نمایندگان استان اردبیل:

ظرفیت آب و خاک مغان رفع کننده معضل بیکاری است

خبرگزاری فارس: مجمع نمایندگان استان اردبیل با تشکیل جلسه در بخشداری اصلاندوز ظرفیت آب و خاک منطقه مغان را عامل رفع کننده معضل بیکاری اعلام کردند.

ظرفیت آب و خاک مغان رفع کننده معضل بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در بخشداری اصلاندوز پارس‌آباد برگزار شد فرماندار پارس‌آباد با ارائه گزارشی از وضعیت طرح‌های عمرانی و مشکلات پیش رو، تکمیل عملیات اجرایی پایاب سد خداآفرین، بازگشایی گمرک اصلاندوز و تازه‌کند، تعریض محورهای مواصلاتی شهرستان و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در منطقه را از اولویت‌های اساسی اعلام کرد.

ولی کریمی اظهار داشت: شهرستان پارس‌‌آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل با وجود دارا بودن توانمندی‌های ویژه در بخش کشاورزی همچنان از معضل بیکاری رنج می‌برد که می‌توان با پیگیری و برنامه‌ریزی درست در فاصله کوتاه به گونه‌ای حرکت کرد تا حتی یک بیکار نیز در منطقه نباشد.

در این نشست هر یک از منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس نهم دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل استان و منطقه بیان کردند.

حبیب برومند نماینده شهرستان پارس‌‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس هم‌فکری و هماهنگی منسجم برای رفع مشکلات استان را هدف اصلی چنین جلساتی اعلام کرد و افزود: مسایل مطرح شده از سوی فرماندار اولویت منطقه مغان است که این اولویت باید در دستور کار و پیگیری نمایندگان منتخب باشد.

میر قسمت موسوی نماینده منتخب مردم گرمی در مجلس نهم به اصلاح ساختارها و نواقص مدیریتی دلسوز در منطقه اشاره کرد و گفت: برابر سیاست کلی نظام و فرمان مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف ملی نظام تلاش خواهیم کرد.

مصطفی افضلی‌فرد منتخب اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز به نگرش نمایندگان منتخب برای رسیدن به وضعیت مطلوب استان اردبیل اشاره کرد و ابراز داشت: وحدت و یکپارچگی برای رفع موانع و مشکلات موثر است چرا که در پرتو سلیقه‌های مردم و مرام سیاسی موضوع خدمت رنگ می‌بازد که باید مراقب چنین خطر سهمگین بود.

کمال‌الدین پیرموذن منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز به عنوان فرماندار سابق پارس‌آباد که به مسایل و مشکلات منطقه آشنایی دارد، توسعه کشاورزی و گردشگری را نیاز اصلی شهرستان به ویژه بخش اصلاندوز دانست و افزود: با وجود آب و خاک فراوان در مغان می‌توان به این هدف متعالی دست یافت.

منصور حقیقت‌پور دیگر منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در این جلسه اظهار داشت: رمز موفقیت نمایندگان استان پیگیری اصولی و شناخت مشکلات استان است لیکن پیشرفت مردم منطقه مغان در گرو طرح‌های متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه است که باید پیگیری شود.

جلیل جعفری‌بنه منتخب مردم خلخال و کوثر به عنوان آخرین سخنران نگاه عادلانه نمایندگان استان به تمام شهرستان‌ها را خواستار شد و گفت: استان اردبیل باید از محرومیت خارج شود که این کار در سایه هم‌فکری و همدلی نمایندگان استان نویدبخش آینده روشن و خروج استان اردبیل از محرومیت فعلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از این جلسه شش منتخب استان اردبیل بدون حضور نماینده مشگین‌شهر که گفته می‌شود تمایلی به حضور در مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم را ندارد از پروژه‌ها و چندین طرح عمرانی و اجرایی شهرستان پارس‌آباد و همچنین بیله‌سوار بازدید کرده و در جریان روند اجرایی آن پروژه‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول