اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب نوشهر و چالوس در مجلس نهم:

امروز بزرگ‌ترین بیماری مشکل بیکاری است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: امروز بزرگ‌ترین بیماری ما مشکل بیکاری است که باید برای رفع آن با همدلی و تلاش یکدیگر بکوشیم.

امروز بزرگ‌ترین بیماری مشکل بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر افزود: انتخابات دارای زمان خاصی است و رقابت نیز دارای عمر کوتاهی است و بالاخره به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: حضور انوشیروان محسنی در سنگری دیگر می‌تواند برای مردم همچنان مثمرثمر باشد و ما نیز برای ایشان آرزوی توفیق بیشتری داریم.

احمدی بیان داشت: مسئولیت‌پذیری به معنای پاسخگویی به مردم است و بنابراین ما حقوقی داریم و زمانی که مسئولیتی را پذیرا شدیم باید حق دیگران را در آن ببینیم و برای احقاق آن تلاش کنیم.

احمدی ادامه داد: مسئول باید خیرخواه مردم باشد و برای مردم کار کند و گام بردارد.

وی با بیان اینکه راه نجات شهرستان قطعا به صمیمیت و رفاقت و همدلی است، اظهار داشت: به تجربه 12ساله محسنی در سه دوره نمایندگی مردم نوشهر ، چالوس ،کجور و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیازمند هستم و در راستای تحقق امور از ایشان مشورت خواهم گرفت.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: امروز بزرگ‌ترین بیماری ما مشکل بیکاری است که باید برای رفع آن با همدلی و تلاش یکدیگر بکوشیم.

وی به محرومیت‌های بخش کجور اشاره کرد و گفت: 23 تیرماه استاندار مازندران به همراه مدیران کل به بخش کجور خواهند آمد بنابراین از هم‌اکنون باید کمیته‌ای در کجور تشکیل شود و برای کجور برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول