اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

بیکاری جوانان در سطح شهرستان شهرضا بیداد می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: بیکاری جوانان در سطح شهرستان شهرضا بیداد می‌کند.

بیکاری جوانان در سطح شهرستان شهرضا بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ظهر امروز حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: تقوا به عنوان پوششی برای انسان در برابر گناه مطرح است و حضرت علی(ع) در این زمینه فرموده‌اند "لباس تقوا با شرافت‌ترین لباس‌هاست".

وی ادامه داد: در سرای قیامت تمام اعمال و کردار انسان‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد و در این روز هر شخصی براساس عقل و مسئولیت‌هایی که داشته است مورد سؤال قرار می‌گیرد.

امام جمعه شهرضا با تشریح اهمیت اخلاق‌مداری در دنیا تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند سه خصلت است که در فردای قیامت حسابرسی را برای انسان‌ها سهل و آسان می‌کند که یکی عطا کردن به فردی که تو را محروم کرده است، برقراری پیوند با اشخاصی که رابطه خودشان را با تو قطع کرده‌اند و عفو کردن فردی که به تو ظلم کرده است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به ایام دهه فاطمیه گفت: در این مدت بیش از 50 مراسم باشکوه در سطح شهرضا برگزار شد که بی‌شک ریشه در عالِم‌پرور بودن این دیار دارد.

یعقوبی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته شهروند افزود: از اعضای شورای اسلامی شهرضا درخواست داریم که فعالیت‌ها و خدمات خود را در قالب گزارش به اطلاع مردم برسانند و از سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز تقاضا داریم به یاری شهرداری بشتابند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم بیان کرد: در حالی که در دنیای امروز دشمنان با تمام قوا به جنگ با دین و دانش ما آمده‌اند این وظیفه معلمان ما را در قبال دانش‌آموزان چند برابر می‌کند و در چنین شرایطی اخباری مبنی بر مطرح شدن مسائل شبهه‌انگیز از سوی برخی از معلمان در جمع دانش‌آموزان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود مسئولان با حساسیت از ادامه این فعالیت‌های مخرب جلوگیری کنند.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به لزوم توجه به مشکلات و مسائل کارگران گفت: از مسئولان انتظار داریم با درایت و هوشیاری از تضییع حقوق کارگران جلوگیری کنند و در راستای احقاق حقوق این قشر تلاشگر کوشش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت ایجاد شغل برای قشر جوان بیان کرد: در حال حاضر بیکاری به عنوان بزرگ‌ترین مشکل جوانان شهرضا مطرح است و ادامه این روند بروز آثار مخربی را در سطح جامعه دربر دارد.

یعقوبی اضافه کرد: براساس اطلاعات موجود بیش از 80 درصد از مراجعات به نمایندگی ولی‌فقیه در شهرضا در زمینه بیکاری جوانان است که انتظار داریم با تلاش و پی‌گیری مسئولان شاهد حل این معضل بزرگ در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول