اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

دستگاه‌های اجرایی دغدغه تولیدکنندگان کردستان را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در کردستان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی در استان، خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان اجرایی استان و بانک‌های عامل برای رفع دغدغه‌ها در این حوزه شد.

دستگاه‌های اجرایی دغدغه تولیدکنندگان کردستان را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با سرمایه‌گذاران و فعالان بخش صنعت و معدن کردستان در سنندج، اظهار کرد: اشتغال و سرمایه‌گذاری در کردستان 2 مقوله‌ای است که مقام معظم رهبری به‌عنوان 2 مشکل عمده برای توسعه پایدار کردستان برشمردند و اولویت تمام برنامه‌ریزی‌های مسئولان کردستان را در این راستا تعریف کردند.

وی افزود: بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری و تولید در کردستان از جمله اولویت‌هایی است که همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی امر باید همواره مورد‌نظر داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان از پاسخگویی به نیازهای داخلی و بهره‌مندی از ظرفیت بازارهای خارجی و ارتقای مدیریت واحدهای تولیدی و صنعتی همگام با انسجام‌بخشی به خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی متولی امر به‌عنوان سیاست‌های روشن و تعریف‌شده برای رفع دغدغه‌ها و کاستی‌های موجود در حوزه صنعت و تولید استان یاد کرد.

وی با تاکید بر هماهنگی و تعامل تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در راستای جذب سرمایه‌گذاری در استان کردستان افزود: انسجام همه دستگاه‌های متولی امر در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و نظارت دقیق مسئولان اجرایی استان در خصوص رفع موانع پیش‌روی و مشارکت هرچه بهتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات بانکی به فعالان این حوزه از جمله اولویت‌هایی است که باید همواره مورد‌نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: خوشبختانه کردستان از لحاظ منابع انسانی کارآمد جزو استان‌های برتر کشور به‌شمار می‌آید که امیدواریم با همدلی و همکاری مسئولان و متولیان امر زمینه‌های لازم برای بالفعل‌کردن این توانمندی‌ها در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول