اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان داخلی صنعت نفت

دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تعمیرات مکانیک مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش متخصصان داخلی صنعت نفت، دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد.

دستگاه تیوب باندل اکسترتور در پارس جنوبی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه نادر عبدلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و عملیاتی صنعت نفت است و در سال گذشته و امسال شاهد توسعه و رشد بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش بیشتر متخصصان داخلی در مجتمع گازی هستیم و انتظار داریم به موفقیت بیشتر و بهتری برسیم.

سرپرست تعمیرات مکانیک مجتمع گاز پارس جنوبی از ساخت دستگاه تیوب باندل اکسترتور در مجتمع خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دستگاه حیاتی تیوب باندل اکسترکتور ساخته و در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفت.

عبدلی با اشاره به جزئیات ساخت دستگاه تیوب باندل اکسترتور تصریح کرد: دستگاه مذکور نقش بسیار مهمی در کاهش زمان مورد نیاز به منظور درآوردن و جا زدن تیوب باندل مبدل‌های حرارتی و افزایش ایمنی کار، به ویژه در دوره تعمیرات اساسی دارد.

وی اضافه کرد: تکنولوژی ساخت دستگاه مذکور تا سال‌های اخیر فقط در انحصار چند کشور غربی بوده و عملا در شرایط فعلی تهیه آن از کشورهای مذکور مشکلات فراوانی را به‌ دنبال دارد.

این مسئول گفت: خوشبختانه با حمایت‌های همه‌جانبه مدیران محترم عملیات و تعمیرات در کمیته خودکفائی، کارشناسان واحد مهندسی متد و پیگیری‌های مجدانه آن‌ها و تایید و تصویب هیئت مدیره محترم مجتمع، دستگاه اشاره شده با ظرفیت 45 تن توسط یکی از شرکت‌های داخلی ساخته و تحویل شد.

عبدلی ادامه داد: این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی کاملاً مشابه دستگاه خارجی است و قیمت تمام شده آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و با ابتکار و خلاقیت متخصصان داخلی می‌توانیم در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول