اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای حوزه هنری حاصل شد

درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره تولیدات استانی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش هنرمندان این حوزه در جشنواره ملی تولیدات و آثار مراکز استانی خبر داد.

درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره تولیدات استانی

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از درخشش هنرمندان حوزه هنری در سومین جشنواره ملی آثار و تولیدات مراکز استانی کشور خبر داد.

وی گفت: در جشنواره دو سالانه آثار و تولیدات مراکز استانی که در کرمانشاه برگزار شد، کتاب "پایی که جا ماند" به نویسندگی سید ناصر حسینی‌پور مقام نخست بخش خاطرات خودنوشت کمیته مطالعات و ادبیات پایداری این جشنواره را به خود اختصاص داد.

پارسیان‌نژاد افزود: همچنین کاست موسیقی محلی، نواحی، مقامی "زمند" از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم خوانندگی و دیپلم افتخار را کسب کرد.

وی اظهار داشت: گروه موسیقی محلی "ایل بانگ" با آهنگسازی و سرپرستی حسین انصاری و خوانندگی کاظم کریمی، در بخش جنبی اجرای صحنه‌ای دیپلم افتخار بخش موسیقی این جشنواره را از آن خود کرد که اجرای این برنامه با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شد.

پارسیان‌نژاد تأکید کرد: امید است جشنواره تولیدات بتواند به تقویت تعهد هنرمندان و خلق آثار هنری، پرورش هنرمندان مکلف و متعهد نسبت به جامعه خویش با مسئولیت‌پذیری و تعهد دینی انسانی کمک کند.

وی افزود: به وجود آمدن این فضا همچنین می‌تواند بستری خلاقانه برای شکستن مرزهای تعریف شده بوده و هنرمندان فراتر از «قناعت به وضع موجود» زمینه شکوفایی خود را دنبال کنند.

پارسیان‌نژاد اضافه کرد: این جشنواره موجب شکوفایی استعدادهای هنرمندان و خلق آثار والای هنری در پاسخ به نیازها و انتظارات جامعه می‌شود و واقعیت این است که محصولات هنری در چرخه تولید و گردش مناسب قرار گرفته و تولیدات خوبی خلق گردیده و این زمینه‌ای برای خودباوری در هنرمندان شده است.

وی تصریح کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره از استاد فریدون داوری به عنوان هنرمند پیشکسوت تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول