اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک‌ سال اخیر

44 درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تلاش کارکنان این شرکت موجب شد که 44 درصد تولید گاز کشور را در سال گذشته داشته باشیم و می‌توانیم از این هم جلوتر برویم.

44 درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبانپور چهارشنبه شب در نشست همایش نظام پیشنهادهای مجتمع گاز پارس اظهار داشت: در سال تولید ملی باید از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه منطقه اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

وی افزود: متخصصان داخلی نقش مهمی در توسعه فازهای مختلف دارند و امیدوار هستیم در سال جاری شاهد پیشرفت بهتر و بیشتری باشیم.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به رشد سرانه پیشنهادهای مجتمع خاطر نشان کرد: همین که ما از سرانه 8 دهم درصدی به بیش از دو درصد رسیده‌ایم یعنی در نظام مشارکت پیشرفت داشته‌ایم.

شعبانپور تصریح کرد: در مجتمع گازی از یک‌هزار و 770 پیشنهاد در دو سال قبل به 5 هزار و 783 پیشنهاد در سال گذشته رسیدیم، یعنی یک پیشرفت بی‌شائبه و بزرگ و نتیجه کارهای بزرگی را که در این شرکت انجام داده‌ایم در همایش تولید پایدار گاز با آن موفقیت‌های به دست آمده دیدیم.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی به بالا بودن سطح سواد کارکنان مجتمع اشاره کرد و افزود: سطح بالای سواد کارکنان این شرکت بسیار ارزشمند است و وقتی هر کدام از پالایشگاه‌های‌ مجتمع را با پالایشگاه‌های دیگر در بیرون مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که ما با تعداد کمتر نیروی انسانی ولی با سطح سواد بالاتر از همه نظر از بقیه بزرگ‌تر و جلوتریم.

وی گفت: ما در این‌جا تلفیق نیروی با تجربه و فکر جوان هستیم و با همین تلفیق در حال پیشرفت هستیم.

مدیرعامل مجتمع گازی یادآور شد: حذف "مینی‌شات‌دان" در پالایشگاه دوم با این حجم صرفه‌جویی چه کار بزرگی بود؛ کاری که تنها و تنها و با تلفیق همین تجربه و فکر جوان است که به ثمر نشسته و این یعنی تولید پایدار، یعنی جهاد اقتصادی، یعنی همت و کار مضاعف.

شعبان‌پور خاطر نشان کرد: کارکنان زحمتکش این شرکت آدم‌های بزرگی هستند که 44 درصد تولید گاز کشور را در سال گذشته در دست داشته‌اند و شما کارکنان می‌توانید از این هم جلوتر بروید چون شما بهترین هستید؛ ما باید تلاش کنیم برای تولید حداکثری و برداشت بیشتر از این مخزن مشترک و البته در شرایط ایمن و خوب باید در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول