اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس:

سوم خرداد یک زمان نبود یک زمانه بود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید فارس گفت: سوم خرداد یک زمان نبود یک زمانه بود و آزادسازی خرمشهر گذشته از بعد نظامی یک پروژه الهی، سیاسی بود.

سوم خرداد یک زمان نبود یک زمانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، ناصر جوکار بعد از ظهر امروز در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین که به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با حضور فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین، رئیس دادگستری، معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره پست و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر علاوه بر بعد نظامی یک پروژه سیاسی، الهی بود که با رهبری امام راحل(ره) به ثمر نشست و شهدای ما در عاشورایی دیگر این انقلاب را حفظ کرده و موجب عزت اسلام شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز دو سوم جهان مخاطب اصلی پیام انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: باید سطرهای تاریخ را مرور کنیم تا به حقیقت بیداری فطرت به خواب رفته بشری توسط امام و شهیدان پی ببریم و به درستی سوم خرداد یک زمان نبود بلکه یک زمانه بود.

جوکار با بیان این موضوع که آفتاب سوم خرداد غروب نکرده و خاکریزهای آن همچنان مستحکم است، خاطرنشان کرد: اگر آن نسل جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرد و آن را به امانت به ما سپرد، نسل امروز نیز همگام با ولایت در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب قد علم کرده‌اند و به آنان هشدار می‌دهیم که ملت‌های آنان نیز بیدار می‌شوند.‌

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس بیان داشت: نام شهیدان ما در فهرست عاشورا ثبت است و ایمان، سد مکان و زمان نمی‌شناسد و پیروزی سوم خرداد متعلق به تمام ملت‌های آزاده بود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای کار بسیج را پس از جنگ تمام شده دانستند، ابراز داشت: این درخت پر شاخ و برگ انقلاب روز به روز سبزتر می‌شود و امروز رسالت یک دانشجوی بسیجی تولید علم است چرا که به فرموده مقام عظمای ولایت هر ملتی که تولید علم ندارد، نباید توقع عزت داشته باشد.

جوکار داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی را برای نسل امروز یک ضرورت دانست و تصریح کرد: به فرموده رهبری معظم، باید به عنوان افسران جنگ نرم در پشت سر فرماندهان خود حرکت کنیم، دشمن خود را شناسایی کرده و در مسیر حرکت از سرزنش‌کنندگان نهراسیم.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیرگذاری بالای حلقه‌های طرح صالحین بیان داشت: باید این حلقه‌ها را از کلاس درس شروع کرد و دانشگاه می‌تواند مرکز ثقل این انقلاب باشد و امروز آگاهی از جنگ نرم، حرکت در راستای پیشرفت و ترقی و تولید علم وظیفه هر دانشجو است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس در پایان افزود: شهرستان قیروکارزین بسیار فعال بوده و بسیج اساتید این شهرستان باید در تمام حوزه‌ها با مدیران شهرستان همکاری کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز تمام رشته‌ها، اساتید نمونه و دانشجویان بسیجی موفق این دانشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول