اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه فرهنگیان در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش پیاده‌روی ویژه فرهنگیان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه فرهنگیان در خرم‌دره

احمد بختیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه سوم خرداد روز فتح و نصر و نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نمادی از یک پیروزی بزرگ در سایه اتحاد ملی است.

وی افزود: اعتماد به نفس و اثر اتحاد ملی و ایمان و اعتقاد در پیروزی درسی است که از این پیروزی می‌گیریم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه تمام نقاط کور و مشکلات لاینحل این کشور با تکیه بر جوانان بسیجی قابل حل و رفع است، گفت: ملت غیور ایران در میدان جهاد و با حماسه‌ها و شجاعت‌های به یاد ماندنی در برابر تمام زورگویان و مستکبران ایستادگی کردند.

وی افزود: امروز نیز باید در میدان علم و تکنولوژی ثابت کنیم که با اعتماد و انسجام فکری خواهیم توانست به مرتفع‌ترین قلل علمی جهان دست پیدا کنیم.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه حماسه سوم خرداد باید به طور صحیح به جوانان تبیین شود، عنوان داشت: با پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد افتخار دیگری در دفتر شجاعت‌ها و انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه ماندگار شد.

وی افزود: حماسه بزرگ سوم خرداد یکی از ماندگارترین حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ جمهوری اسلامی است و باید این حماسه برای جوانان به خوبی تبیین شود، چرا که این روز برگ زرینی در دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم تلاش برای پررنگ کردن این روز مهم در تاریخ کشورمان تصریح کرد: باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا این موفقیت و پیروزی مهم هر ساله بازگو شود و دشمنان زبون بدانند که مقابله با این ملت چنین سرانجام شومی برای آنان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر باید تاریخ این حماسه پرفروغ را براى هر ایرانى و ایران اسلامى زنده نگهداریم، افزود: مردم ولایتمدار خرمشهر از سراسر ایران اسلامی در کنار رزمندگان با دست خالی توانستند بعد از 34 روز مقاومت شهر را از دست دشمنان آزاد کنند و این حماسه را به یکی از ماندگارترین افتخارات انقلاب اسلامی مبدل سازند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول