اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن

همایش پیاده‌روی بانوان در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: به میمنت هفته زن و گرامیداشت روز مادر و حفظ سلامتی آنها همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان در اردبیل و خلخال برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش گسترده که با حضور و استقبال بانوان و حرکت دسته‌جمعی آنان برای حفظ سلامتی صبح امروز برگزار شد بانوان اردبیلی مسیر 7 کیلو‌متری دریاچه شورابیل را دور زده و در محوطه مجتمع شورابیل اردبیل به صورت گروهی و دسته‌جمعی ورزش صبحگاهی را انجام دادند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این همایش اظهار داشت: حفظ تندرستی و سلامتی بانوان بسیار ضروری به نظر می‌رسد که باید در حفظ شادابی و سر زندگی آنان سرمایه‌گذاری کرد.

خدیجه جعفری اصل تصریح کرد: زنان به‌عنوان محور خانواده هم باید نشاط و شور تربیت فرزندان را داشته باشند و هم در ایفای وظیفه پاسداری از کیان خانواده و شوهر‌داری نقش اساسی خود را ایفا کنند.

وی با قدردانی از همراهی خوب اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزش همگانی یادآور شد: در سطح شهر بیش از پنج نقطه به عنوان ایستگاه ورزش صبحگاهی برای بانوان در نظر گرفته شده است که امیدواریم از این فضا استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در خلخال نیز همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان با شرکت بیش از 2 هزار و 200 نفر از بانوان خلخال برگزار شد که شرکت‌کنندگان مسافت سه کیلومتری پارک چمران خلخال تا امامزاده سید دانیال این شهر را پیاده‌روی کردند.

در این همایش که برخی از خانواده‌ها به همراه فرزندانشان حاضر شده بودند به انجام حرکات ورزشی پرداخته و شور و نشاطی را در یک صبح بهاری دل‌انگیز ایجاد کردند.

در این همایش مدیحه‌سرایی در مدح و منقبت حضرت زهرا (س) اجرا شد و به قید قرعه 30 نفر از بانوان جوایزی را دریافت کردند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول