اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

تشکیل کمیته استقبال از رئیس جمهور در رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از تشکیل کمیته استقبال از رئیس جمهور در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیته استقبال از رئیس جمهور در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به آغاز سفر دور چهارم رئیس جمهور، اظهار کرد: معرفی دستاوردهای سفر به صورت یک الگو به دانش‌آموزان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز دور چهارم سفر هیئت دولت کمیته استقبال از رئیس جمهور تشکیل می‌شود و در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

این مسئول، با قدردانی از مسئولان در مهار سیل اخیر رودبار، ابراز کرد: زیر ساخت‌های لازم برای مهار سیل در شهرستان باید با سرعت انجام گیرد.

وی، خواستار همکاری مسئولان با کشاورزان همزمان با آغاز فصل کشاورزی شد و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مردمی بخشداران و مسئولان در سطح شهرستان در برطرف کردن مشکلات مردم روستاهای شهرستان مثمر ثمر است.

موذن، از گرانی بازار میوه و تره بار و کالای مورد نیاز مردم در رودبار گلایه کرد و گفت: قیمت برخی از میوه‌جات در رودبار کیلویی دو هزار تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

وی، نظارت و بازرسی دستگاه‌های مربوطه در این امر را مورد تاکید قرار داد و افزود: گرانی اجناس نباید مورد نارضایتی و ناراحتی مردم شود.

فرماندار رودبار، افتتاح دانشگاه پیام نور لوشان، ایجاد مجتمع رفاهی پاییزان، بازگشایی راه پیاده‌رو در لاین نخست پارک ولی‌آباد تا ایستگاه پلیس راهور خلیل آباد، افتتاح سالن ورزشی لوشان و افتتاح بیمارستان سلامت رستم‌آباد پس از 18 سال را از اقدام‌های انجام شده فرمانداری در رودبار عنوان کرد.

وی، شبانه‌روزی کردن مراکز بهداشتی و درمانی جیرنده و بره‌سر، افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع)، پیگیری 11 کیلومتر آزاد راه، استقرار اداره‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره اوقاف و امور خیریه را از دیگر اقدام‌های انجام شده در رودبار با همکاری مسئولان و ائمه جمعه ذکر کرد.

موذن، حمایت از تولید ملی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در سیستم اداری باید تمام مایحتاج مورد نیاز از تولیدات داخل و کالای ایرانی تهیه شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان منطقه بلوکات برای دسترسی به زمین‌های کشاورزی خود عوارض پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مکان اخذ عوارض باید به مدخل ورودی گیلان یعنی شهر لوشان انتقال یابد.

فرماندار رودبار، جداسازی مدیریت برق شهرستان، تاسیس دانشگاه علمی‌کاربردی در جیرنده، اخذ مجوز 13 دهیاری در رودبار، افتتاح جایگاه CNG لوشان و... را از دیگر اقدام‌های انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول