اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد

استقبال از سیمان فیروزکوه از سوی 5 کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه گفت: محصولات تولیدی سیمان فیروزکوه از سوی کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، روسیه و قزاقستان مورد استقبال قرار گرفته است.

استقبال از سیمان فیروزکوه از سوی 5 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین کاظمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه فیروزکوه اظهار کرد: محصولات تولیدی سیمان فیروزکوه از سوی کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، روسیه و قزاقستان مورد استقبال قرار گرفته است.

وی گفت: اخیراً کشور عراق نیز خواستار محصولات سیمان فیروزکوه به جهت کیفیت بالای تولیدات این واحد شده است.

مدیرعامل سیمان فیروزکوه اضافه کرد: در ابتدای سال‌جاری، متقاضیان بسیار زیادی سیمان فیروزکوه را به عنوان اولویت نخست خود انتخاب کردند.

کاظمی گفت: به دلیل تنوع تولید و ارتقای کیفی محصولات سیمان فیروزکوه، بازاریابی خوبی در حوزه صادرات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اخذ لوح افتخار تنها واحد نمونه و گروه کار نمونه استان تهران اظهار امیدواری کرد: در سال‏های آتی، انتخاب شرکت سیمان فیروزکوه به‌عنوان واحد نمونه کشوری هم دور از دسترس این واحد صنعتی نیست.

مدیرعامل سیمان فیروزکوه همچنین از استقرار سیستم pm در خصوص نگهداری ماشین‏آلات و تأمین مناسب قطعات مورد نیاز در شرایط تحریم خبر داد و گفت: شرکت سیمان فیروزکوه با انجام بخش عظیمی از محوطه‏سازی‏هایی که صورت داده، از حالت پروژه‏ای خارج شده است.

کاظمی ادامه داد: اهتمام جدی برای گسترش فضای سبز حاشیه کارخانه سیمان فیروزکوه وجود دارد و با اجرای طرح‏های آبرسانی، در این زمینه فعالیت‏های خوبی صورت گرفته و امیدواریم ظرف دو سال آینده، موفق به دریافت لوح "صنعت سبز" شویم.

* اخذ مجوز احداث جاده اختصاصی سیمان فیروزکوه

مدیرعامل سیمان فیروزکوه همچنین از اخذ مجوز احداث جاده اختصاصی شرکت سیمان فیروزکوه از سمت جنوب کارخانه به فیروزکوه و قائم‏شهر خبر داد.

کاظمی همچنین افزایش ظرفیت تولید از 3 هزار و 300 به 3 هزار و 900 تن در روز را یکی از اقدامات کم‏نظیر برشمرد و این امر را مرهون تلاش‏های شبانه‏روزی مجموعه دست‏اندرکاران شرکت سیمان فیروزکوه دانست. 

وی گفت: با اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده، در حال حاضر مصرف انرژی برق و حرارت این واحد پایین‏تر از میانگین استاندارد تعریف شده، قرار گرفته و این یک موفقیت چشمگیر در کاهش مصرف انرژی است.

مدیرعامل سیمان فیروزکوه در خصوص خروج گازهای کارخانه سیمان فیروزکوه نیز بیان داشت: در کارخانه‏های قدیمی سیمان که در کشور وجود دارد، 150 میلی‏گرم در متر مکعب گاز از کارخانه تولید می‏شود؛ در حالی که متوسط استاندارد این بخش، 100 میلی‏گرم است.

کاظمی یادآور شد: در حال حاضر 40 میلی‏گرم در متر‌مکعب خروجی گازهای کارخانه سیمان فیروزکوه است که کاملاً در حدّ میانگین استاندارد قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول