اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از همایش "رد پای خدا" ‌با حضور عوامل سریال شوق پرواز

حکمت: استقبال مردم از ‌حقیقت جنگ ‌بسیار بالاست

خبرگزاری فارس: همسر شهید بابایی گفت: اگر حقیقت جنگ را به مردم ارائه داده و به تصویر بکشیم، مردم نیز از این گنجینه استقبال می‌کنند.

حکمت: استقبال مردم از ‌حقیقت جنگ ‌بسیار بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ‌همسر شهید بابایی در همایش "رد پای خدا" که عصر امروز با حضور عوامل سریال شوق پرواز برگزار شد،‌ در سخنرانی مختصری از مسئولان برای برگزاری این مراسم تشکر ‌کرد و افزود:‌ اینکه هنوز نیز یاد شهدا در بین ما مردم زنده است و مسئولان ما یاد شهدا را گرامی می‌دارند، جای خوشحالی دارد و من نیز از این موضوع خوشحالم، چراکه همین موضوع نشان از اهمیت شهدا در دیدگاه مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی دارد.

ملیحه حکمت افزود:‌ سریال شوق پرواز به حدی مردم را به خود جذب کرد که واقعا اثبات کرد اگر حقیقت جنگ را به مردم ارائه داده و به تصویر بکشیم، مردم نیز از این گنجینه استقبال می‌کنند.

مادر و پدرم از عباس؛‌ شهید عباس بابایی را ساختند

اقدس بابایی خواهر شهید بابایی نیز در بخش دیگری با بیان اینکه امروز مادر این شهید با افتخار از فرزندان خود یاد می‌کند، یادآور شد:‌ هر فردی در دامن خانواده رشد می‌کند، آینده روشنی دارد و این خانواده است که سرنوشت کودک خود را رقم می‌زند.

وی ادامه داد:‌ مادر شهید بابایی، مادری بود که عباس را به جامعه تحویل داد و امروز من با افتخار می‌گویم که ما هرچه داریم از مادر و پدر خود داریم؛ زیرا آنها بودند که از عباس؛‌ شهید عباس بابایی را ساختند، کسی که امروز افتخار ایران و ایرانی است.

در ادامه این مراسم، سما بابایی دختر شهید بابایی نیز در حضور عوامل سریال شوق پرواز و دانشجویان حاضر در مراسم روز تولد خانم حکمت همسر شهید بابایی را به ایشان تبریک گفت.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول