اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال قابل توجه از جشنواره عکس شیراز

خبرگزاری فارس: جشنواره عکس شیراز با استقبال قابل توجه هنرمندان شیرازی رو به رو شده است.

استقبال قابل توجه از جشنواره عکس شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جشنواره عکس شیراز با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و آژانس تصویر خبری شبکه تصویر "تصویرنت" به مناسبت هفته شیراز در حال برگزاری بوده که با استقبال قابل توجه هنرمندان شیرازی رو به رو شده است.

«شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)» و «جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر شیراز» موضوعات در نظر گرفته شده برای عکاسان شرکت‌کننده در این جشنواره بوده که تاکنون بیش از 800 اثر ارائه شده که برخی از این تصاویر در سایت تصویرنت به نمایش گذاشته شده است.

سعید آلادپوش مدیر عامل آژانس تصویر خبری شبکه تصویر (تصویرنت) در توضیح میزان استقبال و دلایل عدم نمایش برخی آثار ارائه شده گفت: استقبال عکاسان حرفه‌ای و آماتور از جشنواره عکس شیراز قابل توجه بود که با توجه به زیبایی‌های شیراز و تعدد جاذبه‌های گردشگری این شهر قابل پیش‌بینی بود.

وی ادامه داد: تصویرنت به دلیل تعهد به بازدیدکنندگان برای ارائه تصاویر مناسب و با حداقل استانداردهای عکاسی از نمایش آثار کم‌کیفیت معذور بوده و به همین دلیل برخی آثار به نمایش گذاشته نشده است و توصیه می‌شود هنرمندانی که قصد دارند در روزهای آتی آثار خود را به جشنواره ارسال کنند مواردی که در فراخوان جشنواره مورد تاکید قرار گرفته است را رعایت کنند.

مدیرعامل تصویرنت با اشاره به اینکه هنرمندان شیرازی یک هفته دیگر فرصت دارند آثار خود را ارائه کنند گفت: با وجود عدم نمایش برخی آثار، این آثار به طور حتم در مرحله داوری به داوران ارائه می‌شوند تا حقی از هنرمندی تضییع نشود.

وی درباره فعالیت‌های آتی تصویرنت نیز گفت: آژانس تصویر خبری شبکه تصویر (تصویرنت) که در نخستین روزهای سال 91 نیز جشنواره عکس نوروز را با همکاری خبرآنلاین برگزار کرد و اکنون جشنواره عکس شیراز را با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حال برگزاری دارد جشنواره‌های محلی و ملی را در تقویم خود در نظر گرفته که در آینده درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

هنرمندان شیرازی فرصت دارند تا 31 اردیبهشت ماه جاری آثار خود را به سایت www.tasvirnet.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول