اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مسئولان با خدمتگزاری خبرهای خوش به مردم برسانند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل تاکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند همواره خبرهای خوشی به مردم برسانند.

مسئولان با خدمتگزاری خبرهای خوش به مردم برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم در تمام عرصه‌ها پیشرفت داشته باشیم باید روحیه زمان دفاع ‌مقدس را الگو قرار دهیم، بیان کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی باید حفظ شده و به نسل جدید منتقل شود.

اکبرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، سوم خرداد را قطعه نفیسی در دفاع مقدس دانست و گفت: این عملیات تقریبا 23 روز طول کشید و 19 هزار نفر عراقی را به اسارت درآوردیم.

وی با بیان اینکه پیروی از بصیرت و منویات رهبری ادامه راه شهیدان است، افزود: امروز هم باید با همان روحیه جهادی بتوانیم در مسیر مبارزه با دشمنان موفق باشیم.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه باید در عرصه‌های اقتصادی و عمرانی نیز مانند دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری عمل کنیم، بیان کرد: در مسیر نظام اسلامی باید در خدمت‌رسانی به مردم فکر کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای منویات رهبری در راستای خدمت‌رسانی به مردم باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: باید در نظام اسلامی به خواسته‌های مردم جامه عمل پوشاند.

اکبرزاده با بیان اینکه مسئولان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند، تصریح کرد: تفکر پاسداری از نظام و بسیجی بودن اجازه فرصت‌سوزی به مدیران را نمی‌دهد و این روحیه همیشه باید حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند همواره خبرهای خوشی به مردم برسانند، گفت: توفیقات امروز برگرفته از خون شهیدان است و این امر باید پاس داشته شود.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول