اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

خدمت دیگری از ثبت احوال / گواهی فوت فوری درب منزل در کمترین زمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: تحویل گواهی فوت از طریق سایت ثبت احوال استان جلوی درب منزل هموطنان انجام می‌شود.

خدمت دیگری از ثبت احوال / گواهی فوت فوری درب منزل در کمترین زمان

عبدالله امینی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اردبیل دومین استانی است که گواهی فوت را در کمترین زمان و جلوی درب خانه مردم تحویل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با لطف پروردگار متعال گام دیگری در خدمت به مردم استان اردبیل برداشته شده که امیدواریم از این پس مردم استان در هر نقطه کشور با مراجعه به سایت ثبت احوال و تکمیل فرم درخواست گواهی فوت از راه دور درخواست کرده و تحویل گیرند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل یادآور شد: اردبیل بعد از تهران دومین استانی است که به این سیستم پیوسته است و قادر هستیم گواهی فوت صادر شده را در محل سکونت به متقاضیان تحویل دهیم.

امینی این حرکت را در به روز رسانی ثبت فوت و ابطال شناسنامه بسیار مفید اعلام کرد و به خبرنگار فارس گفت: ثبت احوال استان در تلاش است تا در ارائه آمار تولد، مرگ، طلاق و ازدواج آمار خود را به روز کند.

این مسئول با بیان اینکه برای صدور شماره کد ملی باید 10 هزار ریال هزینه دریافت می‌شد، اعلام کرد: چون تعداد مراجعه‌کنندگان در زمینه دریافت کد ملی به دفاتر ثبت احوال انگشت شمار است در این استان با هماهنگی مرکز این مبلغ از هیچ کس دریافت نمی‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان داشت: ثبت احوال استان در صدور شناسنامه مکانیزه، کارت ملی و ارائه دیگر خدمات پیشقدم است به طوری که ما قادر هستیم جدیدترین اطلاعات و امکانات را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

امینی از تکمیل پروژه جمع‌آوری اسناد خبر داد و گفت: در این زمینه حرکت خوبی از سال گذشته در استان اردبیل آغاز شده و در تلاش هستیم اسناد سجلی را نگهداری کنیم.

وی تصریح کرد: کارت شناسایی که در دست مردم وجود دارد معتبر است و همه دستگاه‌ها موظف هستند از این طریق خدماتی را ارائه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل در پایان سخنان خود از به روز‌رسانی خدمات ثبت احوال در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر در مرکز استان و شهرهای دیگر صدور شناسنامه جدید آغاز شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول