اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

باکو تنها به دنبال خوش‌خدمتی برای غرب است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت باکو توجهی به اثرات مخرب برنامه ضد فرهنگی یوروویژن نداشته و تنها به دنبال خوش‌خدمتی برای غرب است.

باکو تنها به دنبال خوش‌خدمتی برای غرب است

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کشورهای غربی برای تسلط بر ممالک اسلامی، از رو در رویی نظامی به منحرف کردن ذهن مردم به ویژه جوانان مسلمان تغییر روش داده‌اند.

وی تصریح کرد: تجربه دوران استعمار به غربی‌ها ثابت کرده است که با زور گلوله و سلاح نمی‌توانند جوانان مسلمان را مطیع خود سازند و در این مسیر نتایج پیروزی انقلاب اسلامی برای آنها همواره وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: نظریه‌پردازان غرب بر این باور هستند که اگر زور و گلوله می‌توانست، مسلمانان را مطیع استعمار کند، به طور قطع امروز هیچ انقلابی در کشورهای اسلامی مانند ایران رخ نداده بود.

افتخاری ادامه داد: به همین دلیل طی چند سال اخیر شاهد سرمایه‌گذاری عظیم کشورهای غربی در مقوله تهاجم فرهنگی با هدف منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان هستیم و به همین دلیل رهبری عظیم‌الشأن انقلاب بارها بر لزوم هوشیاری امت اسلامی در برابر جنگ نرم دشمن تاکید فرموده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه دولت آذربایجان برای برگزاری مراسم مستهجن رژه هم‌جنس‌بازان اشاره کرد و گفت: به طور قطع این مراسم مستهجن و ضد انسانی و ضد دینی با هدایت و طراحی کشورهای استعمارگر همراه بوده و به وضوح می‌توانیم دست غربی‌ها در پشت سر این طرح موهون را مشاهده کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: متاسفانه دولت باکو به اثرات ضد فرهنگی و مخرب برگزاری این مراسم مستهجن توجهی نداشته و تنها به دنبال خوش‌‌خدمتی برای غرب است.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: البته جوانان مسلمان و علمای اسلامی در آذربایجان در مقابل این بی‌حرمتی آشکار به فرهنگ غنی مردم این کشور سکوت نخواهند کرد و دولت باکو باید خود را برای دریافت نظرات اعتراضی مردم این کشور آماده کند.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول