اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

برای خدمت‌رسانی به مردم باید اتحاد داشته باشیم

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم باید اتحاد داشته باشیم.

برای خدمت‌رسانی به مردم باید اتحاد داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: مشکلات مردم باید در داخل شورا برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در بین مردم زیاد است و باید این مشکلات به سرعت برطرف شوند تا بتوانیم به زیرساخت‏‌ها بپردازیم، خاطرنشان کرد: شوراها توسط مردم انتخاب شده‏‌اند و دخالت در امور آنها از جمله مسائلی است که قانون آن را بر حذر داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا قیم نیاز ندارد و زیر نظر مردم به صورت مستقل عمل می‏‌کند، اضافه کرد: در برخی از موارد دخالت‏‌ها موجب خارج شدن شورا از جایگاه و هدف اصلی و پرداختن به حواشی می‏‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم افرادی که در امور شورای اسلامی شهر زنجان به جای دخالت پشتیبان شورا باشند، ادامه داد: مردم به اعضای شورا رای داده‏‌اند که به مشکلات آنها رسیدگی شود.

خوشنام با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر زنجان تاکید داشت: مسائلی همچون فضای سبز شهرک امیرکبیر، مشکلات شهر آرا، آسفالت شهرک کوی فرهنگ و اطراف آن و مشکلاتی از این قبیل باید به سرعت برطرف شود.

وی با اشاره به یکصدمین سفر استانی هیئت دولت تصریح کرد: یکی از مهم‏ترین دستاوردهای این سفرها در استان زنجان احداث واحدهای مسکن مهر است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه مسکن‏‌های مهر با ارزان‏ترین قیمت‏‌ها در اختیار محرومان قرار گرفته است، ادامه داد: احداث این واحدها موجب شد زمین از کالای تجاری خارج شده و قیمت آن افزایش پیدا نکند.

وی ثبات و آرامش روحی و روانی مردم را یکی از پیامدهای مثبت سفر هیئت دولت به استان زنجان برشمرد و افزود: دیدارهای چهره به چهره بارقه‏‌ای از امید را در دل‌های مردم به وجود آورده است.

خوشنام با تاکید بر اینکه سفرهای هیئت دولت باید الگوی مسئولان استان زنجان نیز قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و درصدد برطرف شدن آن باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول