اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس هشتم:

خدمت کردن تنها از طریق نمایندگی محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس هشتم تاکید کرد: تنها نمایندگان مجلس فرصت خدمتگزاری به مردم را ندارند، در هر جایی می‌شود با نیت خیر و مصلحانه برای نظام مفید بود.

خدمت کردن تنها از طریق نمایندگی محقق نمی‌شود

محمدحسین نژادفلاح که در رقابت‌های انتخابات مجلس نهم نتوانست حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه خود شود، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: در ابتدای حضورم در مجلس با خود عهد کردم که پیرو ولایت بوده و برای دفاع از مردم و تحقق حقوق آنها تلاش کنم.

وی تصریح کرد: در این مسیر از رهنمودهای دلسوزان اسلام و انقلاب به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان هشت سال دفاع مقدس و آزادگان بهره برده و تلاش کردم در مسیر ولایت برای سربلندی اسلام و انقلاب حرکت کنم.

نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که خود را سرباز ولایت و خدمتگزار اسلام و انقلاب بداند، در هر جایی نظام صلاح بداند حضور یافته و بدون منت برای مردم کار خواهد کرد.

نژادفلاح تاکید کرد: من نیز خود را یکی از هزاران سرباز ولایت و خدمتگزار مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌دانم و با پایان دوره نمایندگی هر کجایی که فرصت خدمت باشد، حضور خواهم یافت.

مدیریت کشور از نیروهای مخلص و فداکار خالی نمی‌ماند

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا از طرف دولت برای حضور در دستگاه‌های دولتی پیشنهادی داشته است، گفت: همان طور که گفتم این موارد را اصل نمی‌دانم و بر روی آن تمرکزی نداشته‌ام.

نژادفلاح ادامه داد: البته طبیعی است که برای آینده برنامه‌ریزی کرده و به دنبال فرصتی برای حضور موثر در حرکت توسعه‌ای نظام و انقلاب باشم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس هشتم ادامه داد: از سوی دیگر نرفتن خود به مجلس را آسیب نمی‌دانم،‌ چرا که با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب صحنه مدیریت کشور هیچ زمانی از نیروهای خدوم و مخلص اسلام و انقلاب خالی نمانده و نخواهد ماند.

باید از گذشته درس بگیریم

نژادفلاح یادآور شد: از سوی دیگر عدم کسب آرای لازم برای حضور دوباره در مجلس دارای پیام‌هایی است که مردم به صراحت و شفاف بیان کردند و تمام کسانی که نتوانستند در دوره نهم به مجلس راه یابند، باید عملکرد گذشته خود را مرور کنند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت درس گرفتن از گذشته،‌ گفت: فعالان سیاسی هرگز نباید خود را از نظرات و دیدگاه‌های مردم محروم سازند و من در هر حوزه‌ای که حضور یابم، از انتقادها و راهنمایی‌های مردم دلسوز استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول