اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 14 غرفه برتر

نمایشگاه دستاوردهای جلوه‌های خدمت ماندگار گیلان پایان یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در گیلان با معرفی 14 غرفه برتر به کار خود پایان داد.

نمایشگاه دستاوردهای جلوه‌های خدمت ماندگار گیلان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمایشگاه «جلوه‌های خدمت ماندگار دولت نهم و دهم» عصر امروز در پارک قدس این شهر به کار خود پایان داد و از غرفه‌داران برتر تجلیل به عمل آمد.

نمایشگاه «جلوه‌های خدمت ماندگار دولت نهم و دهم» با حضور دستگاه‌های اجرایی گیلان در 80 غرفه از 20 اردیبهشت جاری به مدت یک هفته در پارک قدس رشت گشایش یافته بود.

دیدار مردمی استاندار گیلان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندار، برگزاری مسابقات مختلف، اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای بازدیدکنندگان، نشست خبری مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در فضای باز نمایشگاه، به نمایش گذاشتن دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی استان، استقبال بسیار زیاد مردم از نمایشگاه و... از جمله برنامه‌های نمایشگاه در مدت برگزار آن بود.

در این نمایشگاه 14 غرفه به نام 14 معصوم تجلیل شدند که شامل شهرداری رشت، اداره‌های کل بنیاد شهید، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، (هرکدام با 5 سازمان وابسته)، میراث فرهنگی، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب شهری، حمل و نقل و پایانه‌ها، شهرداری لاهیجان، حوزه مشاوران جوان استانداری، غرفه بانوان، شرکت فرآورده‌های نفتی، شرکت گاز و خانه مطبوعات استان بوده است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول